arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۲ - ۰۸ بهمن ۱۳۸۹

درخواست سپاه از رسانه ها

سردار رمضان شريف تاكيد كرد: مواضع رسمي سپاه پاسداران تنها ازسوي فرماندهي كل، نماينده ولي فقيه و روابط عمومي سپاه اعلام خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سردار رمضان شريف تاكيد كرد: مواضع رسمي سپاه پاسداران تنها ازسوي فرماندهي كل، نماينده ولي فقيه و روابط عمومي سپاه اعلام خواهد شد.

سردار رمضان شريف مسئول روابط عمومي و انتشارات سپاه پاسداران در گفتگو با فارس پيرامون سخنان و مواضع فرماندهان و رده‌هاي مختلف سپاه در رسانه‌ها به عنوان مواضع سپاه پاسداران، گفت: بر اساس ضوابط و دستورالعمل‌هاي جاري در نيروهاي مسلح و سياست‌هاي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، تنها آنچه توسط فرماندهي محترم كل و نماينده محترم ولي فقيه و نيز روابط عمومي كل سپاه در قالب بيانيه، خبر، مصاحبه، گزارش و ديگر فرآورده‌هاي رسانه‌اي مطرح و منتشر مي‌شود، ديدگاه‌ها و مواضع رسمي اين نهاد خواهد بود.

شريف افزود: بر اين اساس آنچه در خلال سخنراني‌ها و گفتمان رسانه‌اي ساير فرماندهان و مسئولان سپاه پاسداران پيرامون موضوعات و مسائل مخلتف مطرح مي‌شود، الزاما مواضع رسمي سازمان تلقي نمي‌شود.

وي پايگاه اطلاع‌رساني سپاه‌نيوز (به آدرس www.sepahnews.com) را به عنوان مرجع خبري رسمي سپاه معرفي و تصريح كرد: بديهي است آنچه از طريق اين سايت منتشر و در سطح افكار عمومي مطرح مي‌شود، عموما بيانگر سياست‌ها، خط مشي‌ها و ديدگاه‌هاي سپاه در عرصه‌ها و زمينه‌هاي گوناگون خواهد بود.

مسئول روابط عمومي و انتشارات سپاه خاطرنشان كرد: البته فرماندهان نيروها و مسئولين سازمانها و رده‌هايي كه احكام مسئوليت آنان از سوي مقام رهبري و فرماندهي معظم كل قوا صادر شده است نيز در چارچوب مأموريت‌هاي محوله، از طريق رسانه‌ها به ارائه اخبار، مسائل و گزارش‌هاي عملكرد رده مربوطه مي‌پردازند.

شريف در پايان از اصحاب رسانه خواست تا از دامن زدن به برخي موضوعات كه در شمار مواضع و ديدگاه‌هاي رسمي سپاه محسوب نشده و چه بسا ممكن است منجر به سوء استفاده دشمن و تشويش افكار عمومي شود، خودداري كنند.
نظرات بینندگان