arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۵
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۱۱ - ۰۹ بهمن ۱۳۸۹

زهرا بهرامی به جرم فروش مواد مخدر اعدام شد

یک قاچاقچی موادمخدر به نام « زهرا بهرامی » فرزند علی به اتهام فروش و نگهداری مواد مخدر، سحرگاه امروز (شنبه) به دار مجازات آویخته شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
یک قاچاقچی موادمخدر به نام « زهرا بهرامی » فرزند علی به اتهام فروش و نگهداری مواد مخدر، سحرگاه امروز (شنبه) به دار مجازات آویخته شد.

به گزارش مهر به نقل از دادسرای عمومی و انقلاب تهران، محکوم علیه یاد شده عضو یک باند بین المللی ترانزیت مواد مخدر بود که با همکاری رابط هلندی خود، ‌از آن کشور کوکائین به ایران قاچاق می کرد و به واسطه مشارکت با این باند،‌ در دو مرحله کوکائین به داخل کشور منتقل و توزیع شده بود.

این فرد که پیشتر به اتهام ارتکاب جرائم امنیتی دستگیر شده بود،‌ 450 گرم کوکائین و 420 گرم تریاک نیز کشف و در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد وی 150 گرم کوکائین نیز به فروش رسانده است.

در پی تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست،‌ پرونده زهرا بهرامی به دادگاه انقلاب اسلامی تهران ارسال و جلسه دادگاه با حضور نماینده دادستان و وکیل محکوم علیه تشکیل و پس از رسیدگی،‌ نامبرده به اتهام نگه داری 450 گرم کوکائین و مشارکت در فروش 150 گرم کوکائین به اعدام و مصادره اموال و در مورد نگه داری 420 گرم تریاک به پرداخت چهارده میلیون ریال جزای نقدی و تحمل هفتاد ضربه شلاق محکوم شد که رای صادره مورد تائید دادستان کل کشور نیز قرار گرفت.
نظرات بینندگان