arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۱۴۷
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۰ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۰

وزیر تجارت: قیمت آب، بنزین، گاز، گازوئیل در فاز دو هدفمندی یارانه ها افزایش می یابد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
وزیر صنعت، معدن و تجارت از افزایش قیمت آب، بنزین، گاز، گازوئیل، نفت‌کوره و آب در فاز دوم اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها خبرداد و گفت: هر افزایش قیمتی که رخ دهد به این معنا نیست که به همان میزان برای تولیدکنندگان نیز اعمال می‌شود، بلکه ممکن است قیمت برای برخی واحدها تعدیل شود.

مهدی غضنفری در گفتگو با مهر گفت: قیمت بنزین، گازوئیل، نفت‌کوره، گاز و آب در فاز دوم اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها افزایش خواهد یافت.

وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: به عبارت دیگر، در فاز دوم اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها، بخشی از یارانه حامل‌های انرژی که به نوعی هم اکنون مشمول دریافت یارانه هستند، کم می‌شود.

وی تصریح کرد: این افزایش قیمت در شرایطی رخ می‌دهد که اگر عددی به عنوان متوسط قیمت یکی از حامل‌های انرژی مذکور تعیین شود، به این معنا نیست که تمامی تولیدکنندگان باید همان قیمت را باید پرداخت کنند؛ بلکه بسته به شرایط تولید، هر واحد تولیدی، نوعی از تعدیل قیمت را تجربه خواهد کرد.

غضنفری گفت: هم اکنون با سازمان هدفمندی یارانه‌ها و ستاد طرح تحول اقتصادی در حال مذاکره هستیم تا بتوان، نرخ‌های ترجیحی را برای بخش تولید و صنعت در اجرای فاز دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها تعیین کرد.

سید شمس الدین حسینی وزیرامور اقتصادی و دارایی نیز روز یکشنبه هفته جاری در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر از آمادگی برای پرداخت یارانه نقدی فاز دوم هدفمندی یارانه ها تا پایان امسال خبر داده و گفته بود: قبل از هر گونه اقدامی برای افزایش قیمت حاملهای انرژی در فاز دوم ، یارانه نقدی افزایش یافته به حساب مردم واریز خواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۱
0
1
آمریکای خونخوار و جنایتکار و مستکبر و زندیق بهترین بنزین دنیا رو با اکتان بالای 97 درصد میده لیتری 1000 تومان. (با دلار 1226 تومان) در حالیکه در آمد متوسط ماهیانه مردمش حدود 5 میلیون تومان به پول ماست.
اون موقع در مملکتی مثل مملکت ما که ادعای مدیریت جهانی داریم و خودمون رو از هر لحاظ یک سر و گردن از سایر بندگان الهی بالاتر در نظر می گیریم چرا باید وضع اینگونه باشد؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۱
0
2
پس میفرمائید بریم بمیریم دیگه!
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۱
0
1
از نمایندگان محترم مجلس درخواست داریم به کمک مردم بشتابند بخدا زیر بار این اوضاع له شذه ایم این افزایش قیمتها به چه قیمتی است مگر نه گفته اند دولت حق افزایش قیمت ندارد .ما افزایش یارنه نخواسته ایم دولت به این بهانه میخواهد ما را از هستی ساقط کند .شما قسم خورده اید حامی مردم باشید .بترسید از روزی که خداوند خشمش را اشکار کند
شاهد
|
GERMANY
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۱
0
2
خوبه یه کاری بکنید همین شرکتها و کارخانجاتی که با 10 درصد توانشون سر پا ایستادند نیز فنا شوند
آفرین دست مریزاد
کارگران هم که فدای سرتون
دانشجو خارج از کشور
|
UNITED STATES
|
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۱
0
3
چگونه باور کنیم که دولت با افزایش قیمت ها داره مبارزه میکنه!!!
نظرات بینندگان