arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۱۵۱
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۱ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۰

زمان دریافت "کُد سوابق تحصیلی" کنکور 91

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش گفت: داوطلبان مشمول دریافت «کد سوابق تحصیلی» برای کنکور 91، تا روز سوم اسفند مهلت دارند تا برای مشاهده و دریافت این سوابق به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند.

 عبدالامیر عُرفی، رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبری فارس «توانا» با اشاره به تمدید مهلت دریافت کُد سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور 91 اظهار داشت: این مهلت تا 27 بهمن‌ماه بود و دیپلمه‌های 1384 به بعد می‌توانستند تا این تاریخ به سایت مرکز سنجش آموزش و پرورش مراجعه کرده و کد سوابق تحصیلی خود را برای ثبت‌نام در آزمون سراسری سال آینده دریافت کنند.

وی با اشاره به اتمام این مهلت خاطرنشان کرد: هم‌اکنون نیز این فرصت برای داوطلبان فراهم است که تا سوم اسفندماه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کنند و با مشاهده سوابق سجلی و تحصیلی خود، این سوابق را تأیید کرده و ثبت‌نام خود را ادامه دهند.

عرفی ادامه داد: تا روز 29 بهمن‌ماه به درخواست‌های داوطلبانی که در مهلت مقرر به سایت مرکز سنجش آموزش و پرورش مراجعه کرده و نسبت به صحت سوابق خود معترض بوده‌اند، رسیدگی شده است و اطلاعات آنها به سازمان سنجش آموزش کشور ارسال شده و اگر داوطلبی در مهلت اعلام شده اقدام نکرده است، در حال حاضر فقط می‌تواند به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کرده و در آنجا کد سوابق تحصیلی خود را مشاهده و دریافت کند.

رئیس مرکز سنجش آموزش و پرورش با بیان اینکه تأثیر سوابق تحصیلی در کنکور سراسری فقط مربوط به 4 میلیون دیپلمه سال 84 به بعد است، تصریح کرد: میزان تأثیر سوابق تحصیلی در کنکور سراسری سال آینده «25 درصد به صورت مثبت» است و تأثیر منفی نیز نخواهد داشت.
نظرات بینندگان