arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۱۶۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۱ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۰

قاتل: همسرم را کشتم تا ازدواج نکند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مرد خشمگین که در اقدامی جنون آمیز زن جوانی را در بلوار سرافرازان مشهد از پا درآورده بود جزئیات قتل همسر دوم خود را تشریح کرد.

به گزارش مهر، ساعت 7 و 30 دقیقه صبح دیروز ماموران پلیس در پی تماس با مرکز فوریت های پلیسی مشهد از قتل زن جوانی در بلوار سرافرازان این شهر باخبر شدند.

دقایقی بعد تیمی از ماموران همراه شاکر بازپرس جنایی مشهد در محل حاضر شده و با جسد زن 35 ساله ای روبرو شدند که به طرز هولناکی با ضربه های کارد از پا درامده بود. مرد میانسالی نیز به عنوان عامل جنایت از سوی اهالی دستگیر شده بود.

شاهدان ماجرا که با دیدن صحنه این جنایت وحشت زده شده بودند در جریان تحقیقات پلیسی گفتند: مقتول سوار یک خودروی آژانس در حال عبور از این محل بود که مرد میانسال راه خودروی آنها را با خودروی خود سد کرد. او پس از پیاده شدن از خودرو به سوی زن جوان رفت و پس از شکستن شیشه خودرو چند ضربه کارد به سر و گردن مقتول وارد کرد. مرد خشمگین سپس قربانی خود را از ماشین بیرون کشید و دوباره با کارد به جان او افتاد.

پس از تحقیقات مقدماتی جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و بازپرس جنایی به تحقیق از عامل جنایت پرداخت. مرد 45 ساله به نام محسن در جریان بازجویی ها گفت: حدود 12 سال قبل با مقتول آشنا شدم. پس از مدتی به یکدیگر علاقمند شدیم. او از من خواست تا باهم ازدواج کنیم اما من همسر و فرزند داشتم. سرانجام بعد از چند ماه بدون اطلاع همسرم او را به عقد موقت خود درآوردم. برایش خانه ای در مشهد اجاره کرده و در این مدت هزینه زندگی او را تامین می کردم.

از چندی قبل رفتار او تغییر کرد و خیلی سرد شده بود. این رفتارش مرا مشکوک کرد به همین خاطر رفت و آمدهایش را زیر نظر گرفتم. هفته گذشته متوجه شدم همسر دومم با مرد جوانی آشنا شده و قصد دارد با او ازدواج کند. ابتدا خواستم او را از این تصمیمش منصرف کنم اما موفق نشدم. بعد به فکر انتقام گرفتم. 12 سال خرج زندگی او را داده بودم و حالا می خواست با ترک من سراغ مرد دیگری برود. امروز صبح مقابل خانه اش منتظر بودم تا او را در مسیر خانه به محل کارش به قتل برسانم. وقتی سوار خودروی آژانس شد او را تعقیب کرده و در بلوار سرافرازان نقشه ام را اجرا کردم.

وی ادامه داد: مقتول 12 سال با زندگی من بازی کرد و تنها انتقام می توانست آتش خشم را در وجود من خاموش کند.

بازپرس جنایی مشهد پس از بازجویی از متهم او را تحویل کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی داد تا درباره انگیزه اش تحقیق کنند. قرار است محسن با انتقال به محل درگیری صحنه قتل را بازسازی کند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۱
1
8
و اين است نتيجه عقد موقت! مردم خوب نگاه كنيد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۱
0
8
ازدواج یواشکی بدون اجازه همسراولت همین عواقب را دارد که باعث ابروریزی وبی اعتباریت شده مقابل همسرو فرزندانت که می بینی ! خدایا همه ما را از بی عقلی ها وبی خردیها درامان بدار.
نظرات بینندگان