arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۱۸۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۱۶ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۰

جايزه ما اسماً دلار بود و رسماً ريال!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
حميدرضا آذرنگ كه در سي‌امين جشنواره تئاتر فجر جايزه نمايشنامه‌نويسي بخش مسابقه بين‌الملل را دريافت كرده است، گفت: هيچ جا به ما اسكناس، دلار نمي‌دهند!

اين نمايشنامه‌نويس، كارگردان و بازيگر تئاتر با بيان اين مطلب به خبرنگار تئاتر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، گفت: اي كاش جشنواره تئاتر فجر جايزه ريالي به ما داد تا اين همه دردسر نكشيم چون در حال حاضر هر جا چك‌هاي دلاري را مي‌بريم، اسكناس دلار به ما نمي‌دهند و مي‌گويند برويد بانك و ريال بگيريد!

آذرنگ اضافه كرد: اين جايزه اسمش دلار است اما رسماً ريال است اما اي كاش به جاي دلار، ريال مي‌دادند كه اين همه دردسر نداشته باشيم.

او كه به خاطر نمايشنامه «دو ليتر در دو ليتر صلح» اين جايزه را گرفته است، درباره اجراي عمومي نمايشش گفت: قرار است نمايش ما از نيمه فروردين ماه در تالار چهارسو تئاتر شهر به صحنه برود.

وي درباره تغييرات احتمالي در گروه اجرايي اين نمايش متذكر شد: با توجه به اينكه همزمان با اجراي ما پانته‌آ‌پناهي‌ها مشغول بازي در نمايش ديگري است، الهام كردا جايگزين او شده و به گروه ما پيوسته است.

به گزارش ايسنا، نمايش «دو ليتر در دو ليتر صلح» با بازي فرزين صابوني، الهام كردا، رامين سياردشتي، سهيلا صالحي و با هنرمندي بهرام شاه‌محمدلو و راضيه برومند به صحنه مي‌رود.

طراحي صحنه نمايش را سيامك احصايي و طراحي لباس آن را ساناز بيان بر عهده دارند.

اين نمايش در سي‌امين جشنواره تئاتر فجر در تالار استاد سمندريان تماشاخانه ايرانشهر به صحنه رفت و با استقبال تماشاگران روبه‌رو شد.

حميدرضا آذرنگ براي اجراي اين نمايش جايزه بهترين نمايشنامه‌نويسي بخش مسابقه بين‌الملل و براي بازي در نمايش «خون رقصه» جايزه بهترين بازيگر مردم بخش مسابقه ايران را گرفت.

آذرنگ اين روزها مشغول بازي در نمايش «جنوب از شمال غربي» نوشته و كار ايوب آقاخاني است كه هر شب ساعت 20 در تالار «سايه» تئاتر شهر اجرا مي‌شود.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۱
0
3
خیلی بد دبه میکنید خدایی.
نظرات بینندگان