arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۱۹۰
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۶ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۰

باهنر: هیچ رئیس​جمهوری جز احمدی نژاد تاکنون نگفته بود که من فلان قانون را اجرا نمی​کنم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
به گفته نایب رئیس مجلس، اینکه احمدی​نژاد می گوید قانونی را اجرا نمی​کند، بدعت خطرناکی است.

محمدرضا باهنر که روز شنبه مهمان کافه خبر بود در پاسخ به اینکه احمدی​نژاد سال 84 با سال 89 چه فرقی داشت که آن زمان حامی​اش بودید اما الان منتقد او هستید؟؛ گفت: من هم پاسخ دادم که هنوزم از کارهای خوب دولت که کارهای منحصر به فردی هم بود، حمایت می​کنم. آقای احمدی​نژاد فرقی نکرده است ولی شناخت من از او بیشتر شده و من او را در میدان عظیم تصمیم​گیری تجربه کرده​ام. هیچ رئیس​جمهوری از اول انقلاب تا کنون نگفته بود که من فلان قانون را اجرا نمی​کنم. ممکن بود برخی در هر دولتی از زیر بار اجرای قانونی شانه خالی کنند یا به قول معروف زیرسبیلی پیش بروند یا زیرآبی برود یا قانون را کج و معوج اجرا کنند، اما این خیلی عجیب و اشتباه و بدعت خطرناکی است که بگویند ما قانونی را اجرا نمی​کنیم! اوایل انقلاب بنی​صدر کارهایی می کرد که بوی عدم اجرای قانون از آن می​آمد. امام هم همان موقع فرمودند: برخی می گویند قانون را قبول ندارم، اما قانون آنها را قبول ندارد. با همین یک جمله امام(ره)، حساب کار دست همه می​آمد که مراقب رفتارشان باشند.

 وی با بیان اینکه احمدی​نژاد مجموعه​ای از خصلت​ها را دارند که برای یک شخص عادی می​تواند خوب باشد اما برای شخص دوم مملکت، عیب است، ادامه داد: مثل خیلی کارها که برای مردم عادی خوب است، اما برای ما مسئولین حرام است. از جمله اینکه آقای احمدی​نژاد به دلیل اتکای بیش از حد به خودشان اصولا با خرد جمعی نمی​تواند کار کند. برای همین است که حلقه مشورتی اولیه او در این 6-7 سال، دسته کم سه بار عوض شده است. ایشان ترجیح می دهند با کسانی کار کنند که فقط بر حرف​های او صحه می​گذارند و همان​ها را هم برای خودش حفظ کرده است.

وی افزود: کسانی که بخواهند نظر مشورتی منتقدانه یا مخالفی به ایشان بدهند، باید برکنار شوند. تلقی آقای رئیس​جمهور این است که کارها آنقدر زیادند که ایشان اصلا وقت بحث کردن ندارد و چون کارها باید زودتر انجام شود، پس وقتی دستور به انجام کاری می دهند همه باید آن را اجرا کنند و کسی هم مخالفت نکند که وقت گرفته شود. حال اینکه تصمیم شخصی ایشان چقدر صحیح است و چقدر راهگشا، بماند! اینکه هر تصمیم خلق​الساعه​ای می​تواند دارای بار ارزشی یک کار کارشناسی شده باشد هم معلوم نیست. بدتر از همه اینکه ممکن است در این جریان سرمایه​های کشور به هدر برود و دیگر امکان جبرانش نباشد. اما متاسفانه آقای احمدی نژاد به این توصیه​های پدرانه و دوستانه ما هیچ توجهی ندارند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۷
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۱
45
4
چیه کاسه داغتر از آش شدی آقای باهنر؟سنگ اندازی های شما جلوی پای دولت و گیرهای بیخودتون خطرناک نیست . درود بر دکتر احمدی نژاد
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED STATES |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۱
بله . درسته . اصلاً قانون به چه دردی میخوره . شما همش دارید سنگ میندازید. باید دولت هر کاری دلش خواست انجام بده. به کسی چه ربطی داره. قانون یعنی هرچی عشق شونه.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۱
1
41
سال 84 خودت گفتی که احمدی نژاد رییس جمهور آینده اصولگرایان است !!!! او اگر قانون را رعایت نمی کند پس چرا از او حمایت کردید ، شما در بی قانونی های او شریک ید. هر وقت اصولگرایان در قدرت بودند کشور وضع خوبی نداشته است
مسعود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۱
1
15
آقاي باهنر. توي اين 6 سال اخير و مخصوصا در دولت هفتم كه احمدي نژاد را حلوا حلوا مي كرديد و براي ستايش از او با هم مسابقه مي گذاشتيد؟! چي شد؟! حالا تازه به حرف منتقدين دلسوز و البته خانه نشينان امروز رسيديد؟! به نظر من تقصير شما در حمايتهاي محض از ايشان. تقصيرات بزرگي است. طبق معمول هم كه پاسخگو نيستيد.
نظرات بینندگان