arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۲۳۳
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۰ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۰

حمايت بازيکنان بارسلونا از گوارديولا

بازيکنان بارسلونا ابراز اميدواري کردند که پپ گوارديولا قراردادش را تمديد کند و در کنار تيم بماند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : بدون شک يکي از دلايل اصلي درخشش بارسلونا در اين چند سال اخير حضور پپ گوارديولا در اين تيم بوده است. گوارديولا اگر چه که قراردادش را با بارسلونا معمولا سال به سال تمديد مي‌کند، اما امسال شايعه‌هاي درباره جدايي او از اين تيم به گوش مي‌رسد و خود او هم اين هفته‌ اعلام کرد که هنوز تصميم نهايي‌اش را نگرفته است.


ستاره‌هاي بارسلونا حمايت خود را از سرمربي محبوب تيم شان اعلام و ابراز اميدواري کردند که گوارديولا قراردادش را تمديد کند.


ژاوي هرناندز هافبک اين تيم با بيان اين که از کار کردن با گوارديولا خوشحال است، گفت: بدون شک از دلايل اصلي موفقيت بارسلونا در اين چند سال اخير حضور پپ بوده است. اطمينان دارم که او قراردادش را تمديد خواهد کرد. تيم ما در شرايط خوبي به سر مي‌برد و گوارديولا با جديت و تلاش به کار خود ادامه مي دهد و به موفقيت‌هاي بيشتري چشم دوخته است. بر اين باورم که گوارديولا در پايان قراردادش را تمديد خواهد کرد. اگر چه که او تا الان تصميم نهايي‌اش را اعلام نکرده است، اما ما دوست داريم که او در کنار تيم بماند، چرا که سنگ بناي اصلي بارسلونا به شمار مي‌آيد. بارسلونا با جديت به کار خود ادامه مي دهد. درست است که ما با 10 امتياز اختلاف نسبت به رئال مادريد در مکان دوم جدول رده بندي لاليگا قرار گرفته‌ايم، اما هيچ گاه تسليم نخواهيم شد و با جديت به کار خود ادامه خواهيم داد، چرا که در فوتبال هيچ چيزي قابل پيش‌بيني نيست.


پيکه مدافع آبي ـ اناري‌ها هم حمايت خودش را از گوارديولا اعلام کرد و گفت: بدون شک ما خواستار تمديد قرارداد او هستيم. گوارديولا رمز پيروزي و موفقيت بارسلونا است. او از دلايل اصلي پيشرفت سطح کيفيت فوتبالم به شمار مي‌آيد، چرا که در حالي که يک بازيکن گمنام بودم، مرا به بارسلونا آورد وبازي داد. با هر تصميم او موافقت خواهم کرد و هيچ گاه نسبت به او اعتراض نخواهم کرد. گوارديولا بايد تا پايان عمرش در بارسا بماند و اين تيم را ترک نکند.


ليونل مسي هم که با چهار گلي که در ديدار مقابل والنسيا به ثمر رساند، تاثير بسزايي در پيروزي تيمش داشت، گفت: اميدوارم که پپ قراردادش را تمديد کند و فصل بعد هم او را بر روي نيمکت تيم ببينم. گوارديولا به خوبي مي داند که ما دوست داريم او در تيم بماند. پپ تصميمش را در بهترين زمان ممکن خواهد گرفت. به هر حال اميدواريم که او بماند، چرا که براي تيم و باشگاه شخصيت بسيار مهمي است.
نظرات بینندگان