arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۲۳۴
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۰ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۰

مهاجراني:ابومسلم ليگ‌‌برتري‌نشود،تيم‌مي‌خريم

مدير سازمان فوتبال باشگاه ابومسلم خراسان گفت: ابومسلم در ابتداي فصل براي ليگ‌برتر بسته نشده بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : حشمت مهاجراني در گفت‌وگو با ايسنا در خصوص وضعيت ابومسلم در جدول و اميد صعود به ليگ‌برتر تصريح کرد: ابومسلم بسيار عجولانه بسته شد به همين دليل نتوانست بازيکنان مورد نياز خود را جذب کند و به هدف خود نزديک شود.

وي افزود: متاسفانه ابومسلم نتوانست در دور اول امتياز کافي را کسب کند چرا که اگر تيمي مانند تيم‌هاي صدر جدول در دور اول بتواند امتياز جمع کند در ادامه مسابقات در امنيت است و در دور دوم به مشکل برنمي‌خورد.
مهاجراني با بيان اينکه با يک بررسي مي‌توان پي برد تيم ما در بستر خود ضعف دارد در خصوص صعود ابومسلم به ليگ‌برتر، اظهار کرد: انسان به اميد زنده است و ما نيز اميدواريم ابومسلم فارغ از جايگاه خود و رقبايش در جدول بتواند در بازي‌هاي آينده به پيروزي برسد و به ليگ برتر صعود کند که البته کاري بسيار مشکل است ولي اميد داريم.

وي افزود: در اين مسابقات، جدا از بدشانسي‌ها با مشکلاتي از قبيل ديدارهاي بي‌تماشاگر، نداشتن بازيکن مورد نياز و به خصوص از بعضي داوري‌ها لطمه زيادي خورديم.
مدير سازمان فوتبال باشگاه ابومسلم خراسان ادامه داد: خراسان رضوي با وسعت زياد و پيشرفت چشمگير در همه زمينه‌ها، نتوانسته است ورزش خود را به حد مطلوب برساند و حيف است ابومسلم، که زماني قطب فوتبال کشور و محل پرورش بازيکنان ملي بود، در اين حد بماند.
وي اظهار کرد: در صورتي که ابومسلم موفق به صعود نشود، مسوولان در نظر دارند يک تيم ليگ برتري را براي استان خراسان رضوي خريداري کنند.
نظرات بینندگان