arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۲۳۵
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۱۰ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۰

کي روش توجه ويژه اي‌ به تيم ملي زير22سال دارد

سرمربي تيم ملي زير22 سال فوتبال درباره اولين اردوي تيم ملي زير22 سال به نکاتي اشاره کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :  مارکار آقاجانیان در این باره گفت: ما از روز یکشنبه کارمان را در کمپ تیم‌های ملی آغاز کردیم و طی روزهای یکشنبه و دوشنبه اولین گروه از بازیکنان را خواهیم دید و روزهای سه شنبه و چهارشنبه گروه دوم، اردوی آن‌ها را آغاز خواهند کرد. ما ۲۴ بازیکن را طی این دو روز زیر نظر گرفتیم و ۲۴ بازیکن دیگر را طی دو روز آینده خواهیم دید. البته می‌توانیم بازیکنان بیشتری را دعوت کنیم اما برخی محدودیت‌ها داریم و به همین دلیل فقط برای شروع تمرینات تیم ملی زیر۲۲ سال اردو را استارت زدیم.
 
 آقاجانیان ادامه داد: به دلیل اینکه می‌خواستیم اردوی جدید را تشکیل دهیم تا تیم شکل بگیرد زمان زیادی را برای برگزاری اردو نداشتیم و کارمان را بر روی انجام بازی‌های دستگرمی گذاشته‌ایم. بازیکنان در دو تیم ۱۱ نفره با هم بازی می‌کنند و می‌توانیم قابلیت‌های تکنیکی بازیکنان را ارزیابی کنیم. البته فایده بازی کردن با هم این است که می‌توانیم قابلیت‌های تاکتیکی بازیکنان را هم ببینیم.
 
 آقاجانیان درباره مصدومیت برخی از بازیکنان تیم زیر ۲۲ سال گفت: جا دارد از مربیان تیم‌های باشگاهی برای معرفی بازیکنان تشکر کنم، اما باید بگویم زمانی که ما بازیکنان را به اردوی تیم ملی دعوت کردیم، همه سالم بودند و با توجه به استعلامی که از مربیانشان داشتیم، از سلامت همه آن‌ها مطمئن شده بودیم اما در فاصله بعد از اعلام اسامی بازیکنان، یک بازی در لیگ بر‌تر داشتند که مصدومیت‌ها در آن بازی برای آن‌ها اتفاق افتاد که می‌توانم به نوید خوش هوا از تراکتورسازی و مجتبی محبوب مجاز از باشگاه مس سرچشمه و امیر تهمورثی از راه آهن اشاره کنم. این بازیکنان پس از دعوت ما مصدوم نبودند، اما در‌‌ همان یک بازی که گفتم که بین دعوت ما و اولین تمرین تیم ملی زیر ۲۲ سال بود مصدوم شدند و در تمرینات تیم ملی هیچ مصدومیتی برای آن‌ها رخ نداده است.
 
سرمربی تیم ملی زیر۲۲ سال در ادامه گفت: پس از انتخابات فدراسیون فوتبال، دیگر اعضای کادر را معرفی می‌کنیم. البته منتظر هستیم میزبان مرحله مقدماتی رقابت‌های زیر۲۲سال تعیین شود. البته ما با تیم‌های قطر، کویت، بحرین، مالدیو و تاجیکستان همگروه هستیم که مطمئنا نمی‌تواند گروه ساده‌ای باشد. قطر، کویت، بحرین روی تیم‌های پایه سرمایه گذاری زیادی دارند و نمی‌توانند حریفان ساده‌ای برای ما باشند. در نظر داریم که آن‌ها را زیر نظر بگیریم. امیدوارم از این تیم حمایت‌های خوبی صورت بگیرد چراکه این تیم پشتوانه مستقیم تیم ملی امید و حتی بزرگسالان خواهد بود و کارلوس کی روش هم توجه ویژه‌ای به تیم ملی زیر۲۲ سال و تشکیل آن دارد.
 
آقاجانیان در پایان گفت: جا دارد از رئیس فدراسیون فوتبال برای توجه ویژه به تیم ملی زیر ۲۲ تشکر کنم. وی تاکید داشت تا در اولین فرصت پس از پایان دو اردو یک مینی کمپ داشته باشیم تا در آن بتوانیم بازیکنان استان‌های مختلف و دیگر بازیکنانی که نتوانستند در این اردو باشند را ببینیم.
 
نظرات بینندگان