arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۲۵۱
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۰ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۰

پليس راه‌آهن: طلا و ارز غیرمجاز توقیف می شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : فرمانده پليس راه‌آهن كشور از توقيف و جلوگيري از حمل بيش از حد مجاز طلا و ارز از مسافران قطارهاي خارجي خبر داد.

سردار امير رحمت‌اللهي در گفت‌وگو با ايسنا، درباره برخورد پليس راه‌آهن با حاملان بيش از حد مجاز طلا و ارز خاطرنشان كرد: در پليس‌ راه‌آهن وسايل همراه مسافران كنترل مي‌شود و اگر چنانچه ماموران با موارد نقض مقررات روبرو شوند با آن برخورد قانوني خواهند كرد.

فرمانده پليس راه‌آهن كشور ادامه داد: در بحث ارز نيز اگر مقدار آن به صورت غيرقانوني و بيش از حدي كه در قانون آمده است، باشد توقيف مي‌شود.

رحمت‌اللهي درباره توقيف طلاي بيش از حد مجاز نيز به ايسنا گفت: طلا و زيورآلات يك مسافر خانم حد و استاندارد متعارفي دارد و طبيعي است كه اگر ميزان آن از آن حد بيشتر شود اين ذهنيت به وجود مي‌آيد كه آن فرد به قصد قاچاق اقدام به حمل طلا كرده است.

فرمانده پليس راه‌آهن كشور با بيان اينكه توقيف طلا همراه مسافران بستگي به تشخيص دارد و نرم و ميزان مشخصي ندارد، خاطرنشان كرد: ماموران پليس راه‌آهن از حمل طلا به ميزان نامتعارف توسط مسافران به داخل و خارج از كشور جلوگيري خواهند كرد.
نظرات بینندگان