arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۲۷۱
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۳ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۰

حمله با چاقو به کاپیتان تیم ملی!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تماشاگران اصفهانی با ریختن به زمین و حمله به بازیکنان کاله ،نیروی انتظامی را وادار به واکنش کردند و نتیجه اش استفاده از اسپری فلفل بود. البته علیرضا نادی کاپیتان تیم ملی والیبال و کاله شانس آورد که چاقوکشی یکی از تماشاگران، او را مصدوم نکرد.

به گزارش انتخاب به نقل از خبرآنلاین ، سناریوی بازی نیمه تمام دوباره تکرار شد. این بار در اصفهان. بازی دو تیم کاله و گیتی پسند که در دور رفت به خاطر جنجال تماشاگران آملی، نصفه نیمه مانده بود، این بار در اصفهان بازیشان به آخر نرسید. با این تفاوت که تماشاگران اصفهانی با ریختن به زمین و حمله به بازیکنان کاله ،نیروی انتظامی را وادار به واکنش کردند و نتیجه اش استفاده از اسپری فلفل بود. البته علیرضا نادی کاپیتان تیم ملی والیبال و کاله شانس آورد که چاقوکشی یکی از تماشاگران، او را مصدوم نکرد.

*در بازی اصفهان چه اتفاقی افتاد؟

یک لحظه فکر کردم، اونجا ترمیناتوره (با خنده) چاقو،گاز اشک آور و....ناظر فدراسیون هم گفت سالن را ترک کنید.

*درست است یکی برای شما چاقو کشیده؟

یک نفر آمد. نفر دوم هم با چاقو آمد.من هم یکدانه به او زدم.خیلی بهم ریخته بودم. شرایط خوبی نداشتم. من کاپیتان بودم و باید تیم را جمع می کردم تا اتفاقی نیفتد.

*چرا این حاشیه ها به وجود آمد؟

تیم گیتی پسند،یکسری مخالف و موافق دارد.خیلی از آنها هم برای تشویق و دیدن بازی به سالن نمی آیند.دیروز هم به ما حمله کردند.احساس می کنم ،گیتی پسند باید بازی بعدی را بدون تماشاگر برگزار کند .البته جریمه هم بشود.

*یعنی رفتار شما تماشاگران را جری کرد؟

نه. ما والیبال بازی می کردیم. اتفاقا خیلی هم خوب بازی کردیم. دو ست اول را هم بردیم.ست سوم هم که جلو بودیم تماشاگران به نشانه اعتراض داشتند سالن را ترک می کردند که یک نفر پرید در زمین . نیروی انتظامی هم اسپری فلفل زد. همه چیز بهم ریخت.داور هم شرایط خوبی نداشت.نه،ما و نه تیم گیتی پسند این شرایط را به وجود نیاوردیم.

*درست است می گویند درگیری لفظی موسوی و سعید معروف جرقه درگیری را زد؟

نه فکر نمی کنم.چون کری خوانی انها در وسط ست اول بود و بعد هم تمام شد.کری خوانی بازیکنان هم طبیعی است.به نظر من شرایط دیروز بیشتر نشان دهنده اعتراض تماشاگران به نحوه بازی بود که ما در آن سرتر از گیتی پسند بودیم.

*تماشاگران اصفهانی ،تلافی آمل را درآوردند؟

ما نمی خواستیم این طوری شود،تماشاگران آن را رقم زدند.اما در واقع بازی آمل تکرار شد.البته با این تفاوت که در آمل تماشاگران به ما اعراض داشتند حتی بعداز بازی هم علیه ما و مربی شعار دادند. حاشیه های بازی اصفهان مثل آمل بود،اما با شرایط متفاوت .در این بازی تماشاگران به تیم کاله حمله کردند!

*درست است که عبدالرضا علیزاده در درگیری با یکی از تماشاگران با سر او را زده؟

نه.اینها شایعه است.اگر از من کاپیتان تیم کاله که در سالن بودم می پرسید،می گویم علیزاده بازی اش را می کرد.اصلا آن شرایط نبود.تماشاگر به طرف او آمد اما او کاری نکرد.او باید در زیمن باشد اما تماشاگر نباید به زمین بیاید.به هر حال سابقه علیزاده هم معلوم است.

*فکر میکنید چه رایی برای این بازی عادلانه است؟

رعایت عدالت یعنی اینکه همه اتفاقاتی که برای بازی قبل افتاد،باید اینجا هم بیفتد.کمیته انضباطی هم باید برد 3 – صفر را برای کاله اعلام کند.چرا که شرایط بدتر از امل بود.فکر می کنم بازی بعد هم باید بدون تماشاگر باشد تا تیم ها امنیت داشته باشند. اگر نشود کاله هم موضعش را مشخص می کند.چرا که تبعیض قائل می شوند.

*چرا حاشیه هایی که در فوتبال هست به والیبال هم کشیده شده؟

تماشاگران واقعی والیبال این طور نیستند.ببینید در ارومیه،گنبد تماشاگران زیادند اما خبری از این برنامه ها نیست.اما در اصفهان ،تماشاگران غیر والیبالی به سالن آمده بودند و شرایط سختی برای همه رقم خورد.
نظرات بینندگان