arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۲۷۵
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۳ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۰

حجازی: منتظر حمله دشمن نمی مانیم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معاون ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به سخنان چندی قبل فرمانده معظم کل قوا و استراتژی تهدید در برابر تهدید گفت: با توجه به این استراتژی هرگاه احساس کنیم که دشمنان می‌خواهند منافع ملی ما را به خطر بیاندازند، از همه ابزارهایمان برای ضربه متقابل به آنها استفاده خواهیم کرد.

به گزارش انتخاب، سردار محمد حجازی معاون آماد و پشتیبانی ستاد کل نیروهای مسلح در گفتگو با فارس، با اشاره به سخنان چندی قبل فرمانده معظم کل قوا در خصوص استراتژی تهدید در برابر تهدید، اظهار داشت: مفهوم تغییر استراتژی که مقام معظم رهبری اعلام کردند این است که ما دیگر منتظر نمی‌مانیم تا دشمنان دست به اقدام علیه ما بزنند و بعد ما تازه اقدام عکس‌العملی انجام بدهیم.

معاون آماد و پشتیبانی ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: با توجه به این استراتژی هرگاه احساس کنیم که دشمنان می‌خواهند منافع ملی ما را به خطر بیندازند و برای این اقدام تصمیم قطعی بگیرند، ما هم از همه ابزارهایمان برای حفظ منافع ملی‌مان و ضربه متقابل به آنها استفاده خواهیم کرد.

حجازی در پایان به تهدیدات رژیم صهیونیستی مبنی بر حمله به ایران اشاره و تاکید کرد: در صورت حماقت رژیم صهیونیستی، توان همه نوع مقابله با آن را داریم.
نظرات بینندگان