arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۲۸۶
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۵ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۰

هواپیما پیش از پریدن زمین‌گیر شد + تصاویر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
صبح امروز، پرواز شماره ۴۰۸ شرکت هواپیمایی ایران‌ایر در فرودگاه بوشهر، دچار حادثه شد که خوشبختانه کسی دچار آسیب جسمانی نشد.
 
به گزارش «تابناک»، در این حادثه، هواپیمای ایرباس A۳۰۰ شرکت هواپیمایی ایران ایر که قرار بود، ساعت 8:40 دقیقه صبح، از بوشهر به سمت تهران حرکت کند، در هنگام برخاستن از زمین، بناگاه ترمز کرد و از حرکت بازایستاد. این در حالی بود که موتورهای هواپیما با بیشترین قدرت ممکن در حال کار بودند و شتاب هواپیما به اندازه‌ای رسیده بود که بر اثر این ترمز شدید، اغلب لاستیک‌های هواپیما ترکید.

یکی از مسافران این پرواز در این باره به خبرنگار «تابناک» می‌گوید: هواپیما مسیر بسیاری از باند پرواز را پشت سر گذاشته بود و سرعت خیلی زیادی داشت؛ بنابراین، هنگامی که خلبان ترمز کرد، اغلب لاستیک‌های هواپیما ترکید و دقایقی پس از آن بود که خلبان اعلام کرد به دلیل از کار افتادن سیستم ناوبری هواپیما، مجبور به متوقف کردن آن شده است.

وی افزود: هواپیما با همین وضعیت به محل پیاده کردن مسافران برگشت و مسافران به سالن فرودگاه منتقل شدند، در حالی که بیشتر آنان ترسیده و از وضع پیش آمده ناراضی بودند.

شنیده‌های خبرنگار ما حاکی است، تجهیزات لازم برای بازسازی هواپیما در محل وجود ندارد و قرار است، به زودی تعدادی لاستیک و دیگر تجهیزات مورد نیاز برای این هواپیما، از تهران به منطقه فرستاده شود.

این گزارش حاکی است، پس از بازگشت مسافران به سالن و پس از اطمینان از لغو پرواز، برخی بلیت‌‌هایشان را پس داده‌اند و برخی نیز در محوطه فرودگاه حضور دارند تا با پرواز بعدی رهسپار تهران شوند.

این در حالی است که شایعاتی از حضور یک فروند هواپیمای بوئینگ ۷۴۷ برای انتقال مسافران این هواپیمای سانحه دیده و همچنین مسافران پرواز بعد از ظهر این شرکت، از بوشهر به تهران به گوش می‌رسد که بنا بر گفته مسئولان محلی، قرار است این پرواز رأس ساعت ۵ بعد از ظهر به سمت تهران انجام شود.

البته از حق نباید گذشت که شاید برای نخستین بار، مسئولان پس از گذشت مدتی، از مسافران خوش‌شانس پرواز ۴۰۸ خواستند به منازل خود برگردند تا لازم نباشد بیشتر از این اسیر بی‌مسئولیتی عده‌ای شوند!







نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
1
11
لازم نیست در هر شرایطی پرواز داشته باشیم .بگویند تحریم است و خلاص.......
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
1
7
خدا رحم کرد. آقاجون یک فکری بکنید. همه چیز شده ریسک!
عباس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
1
6
یا حضرت عباس
خدا رحم کرد
خدایی ترسناک ترین لحظه تو هواپیما موقع بلند شدن از باند و فرود اومدنه 0 اون هم تو این باندهای فرودگاه های ایران که شبیه جاده خاکی دارن میشن - حالا تو این شرایط فکرشو بکن این اتفاق هم بیفته
خدا باز هم رحم کنه
انتخاب جان تازگیها نمیدونم سایتت بیننده نداره یا این که کسی نظر نمیده یا این که اونجا شده مقر فرماندهی سانسورچی ها ...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
1
8
از فردا دوباره اعلام می کنن بخاطر افزایش کیفیت پروازها نرخ بلیط هواپیما تنها افزایش جزئی خواهد کرد.
بی مزه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
3
17
حالا خدا رو شکر رو هوا پنچر نشد ، پیدا کردن آپاراتی اون بالا خیلی سخته !!!
احسان 11
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۳
0
0
این حوادث توی کشور ما عادی شده اگه هر چند ماهی یک سانحه هوایی نداشته باشیم غیر عادیه
نظرات بینندگان