arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۲۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۶ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۰

زمان برگزاری جشنوراه فاوا

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دکتر محمد علی فرقانی، رییس هیات مدیره زیرساخت از برگزاری جشنوراه فاوا در 27 اردیبهشت ماه سال آینده خبر داد.

به گزارش انتخاب، دبیر دومین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران، با بیان این مطلب افزود: پژوهش ونوآوری،کارآفرینی و توسعه کسب وکار،محتواو خدمات، آموزش واطلاع رسانی،امنیت فضای تبادل اطلاعات وتوسعه فناوری اطلاعات وارتباطات ازجمله زمینه های مطرح شده در جشنواره امسال است.

وی ادامه داد:هدف از برگزاری این جشنواره ایجاد فضای رقابت سالم و شورو نشاط علمی در عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات،فراهم کردن فضای تبادل و همکاری بین فعالان حوزه،شناسایی وپرورش اطلاعات درزمینهICT،شناسایی و انتخاب برترین محصولات این حوزه،بزرگداشت نخبگان عرصهICT،حمایت از صنایع داخلی وتحرک بخشیدن به رسانه های شبکه های الکترونیکی است

رییس هیات مدیره زیرساخت به یکی از جنبه های تمایز این جشنواره به نسبت سال گذشته اشاره کردوگفت:امسال علاوه بر بخش عمومی،بخش دانشجویی نیز فضای جشنواره را تخصصی تر خواهد کردو فضای تعامل را به دانشگاه ها،اساتیدو دانشجویان تسری خواهیم داد.

دبیر دومین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران گفت:امسال حمایت کنندگان این جشنواره در دوبخش داخلی و خارجی خواهند بودو بیش از 10وزارتخانه و چندین سازمان دولتی همچون صداوسیما،شورای عالی انفورماتیک ،بنیادملی نخبگان،کارگروه مدیریت فناوری اطلاعات دولت،کمیسیون ملی یونسکو،اکو،جشنواره خوارزمی و... شرکت خواهند کرد

معاون وزیر ارتباطات درباره حامیان خارجی این جشنواره گفت:اتحادیه های بین المللی همچون اتحادیه جهانی مخابرات با ما همکاری خواهند داشت و لیست حامیان خارجی  با رایزنی های انجام شده در حال افزایش است.

دکترفرقانی بااشاره به شعارجشنواره امسال مبتنی بر 'ارتباطات و فناوری اطلاعات،بستر توسعه اقتصاد دانش بنیان'، افزود:متقاضیان شرکت در دومین جشنواره ملی فاوا، می توانند به صورت الکترونیکی و با مراجعه به آدرس اینترنتیhttp://www.festfava.ir آثار خودرا ارسال و در این جشنواره شرکت کنند.

دبیر دومین جشنواره فاوا در پایان بر تاثیر گذاری دانشگاهها به عنوان نهادتخصصی در حوزه ICT تاکیدکردوگفت:امیدواریم با مذاکره با سازمان ملی نخبگان بتوانیم تسهیلات وحمایت های ویژه ای برای برگزیدگان این جشنواره داشته باشیم.

نظرات بینندگان