arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۳۲۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۰۰ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۰

مایلی کهن: دولت باید در انتخابات فوتبال دخالت کند!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 مایلی کهن با انتقاد از مجلس درباره تاسیس وزارت ورزش و جوانان گفت: دولت باید یک کارگروه تشکیل می داد تا با نظر افراد خبره یک نفر در راس ورزش قرار بگیرد که به مسایل ورزشی آشنا باشد.

به گزارش «24»،اوایل هفته جاری تعدادی از چهره های فوتبال به مجلس شورای اسلامی دعوت شدند تا پیرامون موضوع مهم انتخابات فوتبال بحث کنند. در این جلسه علیرضا دهقان شنونده نظرات حاضرین بود.

گرچه هنوز محتوای موضوعات مطروحه در این نشست رسانه ای نشده است اما یک منبع خبری آگاه به درد دل های چهره های فوتبالی در این نشست خبر می دهد و البته برخی از افراد حاضر نیز نظرات جالبی که موضع انتقادی آنها را نشان می داده مطرح کرده اند.

محمد مایلی کهن، سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران در بخش از این جلسه ابتدا به انتقاد از نحوه تشکیل وزارت ورزش می پردازد و می گوید:«قبل از آنکه به نحوه برگزاری انتخابات فوتبال بپردازیم باید بپرسیم وزارت ورزش چگونه تشکیل شد؟مجلس با تصویب این طرح یک کار صددرصد سیاسی انجام داد و دو سازمان با دغدغه های مخصوص به خود را ادغام نمود. مجلسی که باید سیاست گذار باشد خود سیاسی عمل کرد

این مربی در ادامه اعلام کرد که به زعم او وقتی تمام امکانات و بودجه فوتبال از دولت است باید دولت در فوتبال دخالت کند. دولت در بخش هایی که پول آنها را نمی دهد دخالت دارد آنوقت چگونه انتظار داریم در فوتبال که هزینه اش را می دهد دخالت نکند؟!البته دخالت دولت باید همراه با کیاست باشد. دولت باید یک کارگروه تشکیل می داد تا با نظر افراد خبره یک نفر در راس ورزش قرار بگیرد که به مسایل ورزشی آشنا باشد و در آن صورت انتخابات فوتبال نیز مسیر درستی را طی می کرد و رییس کاربلدی در راس فوتبال قرار می گرفت.»

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۳
0
2
میتونی نظرات خودتو به شبکه من و تو بگی! اینجا که کسی تحویلت نمیگیره
حتما باید یه چیزی بگی خودتو مطرح کنی؟
دانشجو خارج از کشور
|
UNITED STATES
|
۰۶:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۳
0
0
باب یکی ایشون رو متوجه کنه که هر چی قانون داره، تا کی میخواهیم سلیقه ای عمل کنیم
دولت همت کنه گرونی رو کنترل کنه اشتغال زایی رو درست کنه که اینهمه آمار های الکی بیرون نده
امیر میانجی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۳
0
1
حاجی صبح بخیر ! انگار تو باغ نیستی جناب ! تو این مملکت انتخاباتی غیر دولتی هم برگزار می شود ؟ خوب بود برنامه نود این هفته و نحوه انتخاب رئیس فدراسیون دو و میدانی را یکبار دیگر برای شما یاد اوری کنیم که شب قبل از رای گیری از وزارت خانه زنگ می زنند که همه به فلانی رای دهند و به این ترتیب فلانی در یک انتخابات !!!!!!!!!!می شود رئیس فدراسیون ! حتی برخی سر مربی های لیگ برتری هم همینطور انتخاب می شوند
مثل اون حاجی مربی که رئیس جمهور را در نمایشگاه کتاب ملاقات می کند و چند روز بعد با حکم مدیر عامل سایپا که از نزدیکان رئیس جمهور است می شود سر مربی سایپا و دو سال این پست را حفظ می کند .
جناب مایلی شما بهتر است به مصاحبه های جنجالی بی سر و ته ادامه دهید .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۴
0
1
مایلی کهن: دولت باید در انتخابات فوتبال دخالت کند.
جواب : دلش که می خواد ولی ظاهرا ایندفعه این تو بمیری ظاهرا از اون تو بمیری ها نیست.
نظرات بینندگان