arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۳۴۹
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۰۲ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۰

توقف رئال مادريد در ثانیه های پایانی

گل ديرهنگام پونتوس ورنبلوم باعث شد زسکا مسکو از شکست خانگي مقابل رئال مادريد نجات يابد و بازي دو تيم در ورزشگاه لوژنيکي مساوي شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


رقابتهای مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب با یک دیدار پیگیری شد و طی آن دو تیم رئال مادرید و زسکا مسکو در روسیه به مصاف هم رفتند.

گل ديرهنگام پونتوس ورنبلوم باعث شد زسکا مسکو از شکست خانگي مقابل رئال مادريد نجات يابد و بازي دو تيم در ورزشگاه لوژنيکي مساوي شود.

تیم میزبان شروع خوبی داشت، و سیدو دومبیا و احمد موسی با سرعت فوق‌العاده و تکنیک دیدنی‌شان بارها دردسرساز شدند، اما با این حال زسکا نمی‌توانست موقعیت خطرناکی به وجود بیاورد و مادریدی‌ها خود را بر بازی تحمیل کرده بودند.

کریم بنزما در دقیقه 16 ناگهان به زمین افتاد. او دچار مصدومیت از ناحیه کشاله ران شده و مشخص نیست برای چه زمانی دور از میادین خواهد بود.

مردان ژوزه مورینیو در دقیقه 17 می‌توانستند به گل برسند اما سرگی چپچوگوف دو موقعیت عالی آنها را گرفت. او ابتدا ضربه گونسالو ایگواین را دفع کرد و در برگشت ضربه سامی خدیرا را هم به کرنر فرستاد.

رئال در دقیقه 28 به گل رسید. فابیو کوئنترائو سانتری عالی از سمت چپ انجام داد و ضربه سر زوران توسیچ مقابل پای کریس رونالدو افتاد و ستاره رئال با خونسردی و ضربه پای چپ توپ را وارد دروازه چپچوگوف کرد.

چپچوگوف در دقیقه 75 موقعیتی عالی را از رئال گرفت. رونالدو از تله آفساید گریخت اما ضربه او را دروازه‌بان زسکا به شکلی عالی مهار کرد.

به نظر می‌رسید رئال مادرید بازی را برده اما در دقیقه 93 بود که بازی به تساوی کشیده شد. روی دفع ناقص بازیکنان رئال مادرید، ورنبلوم از فاصله شش متری با ضربه‌ای محکم گل تساوی را زد تا مردان لئونید اسلوتسکی امیدوار به بازی برگشت در برنابئو باشند.

در دیگر دیدار امشب ناپولی میزبان چلسی است.
نظرات بینندگان