arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۳۶۳
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۱ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۰

سگولن رویال: آقای سارکوزی! مردم فراموش کار نیستند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نامزد سابق انتخابات ریاست جمهوری فرانسه به انتقاد شدید از سیاستهای اقتصادی نیکلا سارکوزی رئیس جمهور کنونی پرداخت.

به گزارش انتخاب به نقل از خبرگزاری فرانسه، سگولن رویال نامزد حزب سوسیالیست فرانسه در انتخابات ریاست جمهوری سال دوهزار و هفت، گفت نیکلا سارکوزی از منطقه شارانت ماریتیم بازدید می کند و می خواهد این طور وانمود کند که اوضاع اقتصادی منطقه رو به راه است و این وضع به سبب سیاستهای او است.

سگولن رویال که رئیس شورای منطقه ای منطقه شارانت ماریتیم نیز هست افزود من باردیگر تکرار می کنم علت وضع مناسب شرکت آلستوم در منطقه به سیاستهای سارکوزی مربوط نمی شود بلکه به علت سفارش ساخت قطارهای جدید در مناطق ما مربوط می شود.این مسئله منجر به ایجاد نهصد فرصت شغلی جدید شده است. رویال ادامه داد سارکوزی حقایق را وارونه جلوه می دهد و همه چیز را به صورت نمایشی و مصنوعی به رخ مردم می کشد.او نامزدی مصنوعی است که تصور می کند مردم فرانسه ساده انگارانه همه اتفاقات پنج سال اخیر را فراموش می کنند و طی شصت روز می تواند همه خساراتی را که در مدت پنج سال بر فرانسه تحمیل کرده است، به فراموشی بسپارد.

وی افزود: او به وعده هایش عمل نکرده و حقیقت را نمی گوید. این نوعی فساد سیاسی است زیرا فردی که مهمترین مسئولیت کشوری را دارد باید به وعده هایش عمل کند
نظرات بینندگان