arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۳۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۳ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۰

اشتباهات فردي بازيکنان دليل شکست چلسي

دروازه بان تيم فوتبال چلسي انگليس پس از شکست 3 بر 1 اين تيم مقابل ناپولي در ليگ قهرمانان باشگاه هاي اروپا تأکيد کرد که سرمربي مقصر نيست و بازيکنان بايد مسووليت اين شکست را بپذيرند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : این شکست فشارها روی ''آندره ویاس بوآس''‌ سرمربی پرتغالی چلسی که پیش از این به شدت مورد انتقاد قرار گرفته بود را بیشتر از گذشته کرد با وجود این ''پتر چک'' معتقد است، چلسی به دلیل اشتباهات فردی بازیکنان نتوانست پیروز شود.

وی به اسکای اسپورتس گفت: می دانیم که سرمربی هر کاری بتواند برای تیم انجام می دهد. او با تعهد 100 درصد برای هر بازی آماده است.

چک افزود: ما بازیکنان مقصر هستیم چون ماییم که در زمین هستیم. سرمربی دستورات لازم را می دهد اما اگر بازیکنان این دستورات را در زمین اجرا نکنند، نمی توانند کمکی به وی داشته باشند.

دروازه بان چلسی ادامه داد: ما 1 بر 0 جلو افتادیم اما آنها درست قبل از پایان نیمه اول یک گل زدند و همین موجب شد که عقب بکشند و منتظر ضد حمله بمانند.

این بازیکن همچنین در مورد اختلاف بین مربی و بازیکنان اظهار داشت: اتحاد کامل بین اعضای تیم وجود دارد تا این شکست را در بازی دوم در استمفوردبریج جبران کنیم. ما سخت تمرین می کنیم اما متأسفانه مثل اینکه نمی توانیم آنها را در زمین پیاده کنیم.
نظرات بینندگان