arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۳۷۴
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۳ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۰
در بين همه مربيان بزرگ جهان

مارادونا: مورينيو از ديد من تک است

سرمربي تيم فوتبال الوصل امارات گفت: گوارديولا جوان است و آينده دارد اما مورينيو فوق‌العاده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : به گزارش انتخاب به نقل از آس اسپانیا، دیه‌گو آرماندو مارادونا اسطوره فوتبال آرژانتین در نشست خبری خود به سوالات حاشیه‌ای و خارج از لیگ امارات پاسخ داد.

مارادونا در مقام مقایسه خود با مسی گفت: از این که مسی را با من مقایسه می‌کنند، خنده‌ام می گیرد. او مسی است و من مارادونا، هر بازیکنی مختصات خودش را دارد، در زمان من مارادونا بودن سخت بود و در زمان مسی، مسی شدن، هر بازیکنی شرایط خودش را دارد و از کنایه‌های پله درباره مسی واقعا تعجب می‌کنم.

مارادونا ادامه داد: مورینیو در بین همه مربیان بزرگ جهان از دید من تک است، او فوق‌العاده است، شخصیت او، قدرت تحلیل روانی بازیکنان خودی و حریف، نوع سخنرانی‌ها و کنترل شرایط رسانه‌ای از سوی مورینیو بسیار جذاب و آموزنده است.

مارادونا درباره گواردیولا نیز گفت: شکی نیست که گواردیولا مربی بزرگی است، او جوان است و آینده دارد و اگر بخواهم انتخاب کنم قطعا به سراغ مورینیو می‌روم. یک مربی بزرگ فقط با جام‌هایی که کسب کرده سنجیده نمی‌شود. باید دید که کسی مثل گواردیولا تا چه مدتی برای دنیای فوتبال حرف و ایده دارد، آیا مانند کاپلو یا

نظرات بینندگان