arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۳۷۶
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۳ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۰

کاظميان:تيم‌هاي اماراتي ازورزشگاه آزادي مي‌ترسند

پرسپوليس با اينکه در ليگ برتر نتايج خوبي نگرفته و از جام حذفي هم کنار رفته است، اما بازيکنان اين تيم براي ليگ قهرمانان آسيا انگيزه هاي زيادي دارند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : چند بازیکن پرسپولیس هم در سال های گذشته سابقه حضور در این بازی ها را دارند،از جمله جواد کاظمیان و مهرداد اولادی. نکته جالب این است که کاظمیان و اولادی سابقه بازی در الشباب امارات را هم دارند و حالا در بازی های این فصل باید مقابل تیم سابقشان قرار بگیرند.کاظمیان در مورد الشباب تیم سابقش می گوید:«‌‌‌‌ الشباب تيم خيلي خوبي است آنها فوتبال را خوب بازي مي‌کنند و الان هم در جدول ليگ شان سوم، چهارم هستند.»

 کاظمیان ادامه می دهد:«‌‌‌ من که خيلي دوست داشتم با اين تيم همگروه شويم و از این موضوع خوشحالم.  البته در چند سال اخير در مجموع بازي‌هاي رفت و برگشت مقابل هم، اماراتي‌ها بهتر از تيم‌هاي ما در ليگ قهرمانان نتيجه گرفته‌اند، الان هم نبايد فکر کنيم چون با تيمي از امارات بازي داريم کارمان راحت است. الشباب تيم خيلي خوبي است هرچند تمام تيم‌هاي اماراتي از ورزشگاه آزادي مي‌ترسند.»

کاظمیان در پاسخ به این سوال که آیا بازي‌هاي امسال الشباب را ديده‌اي می گوید:«بله، آنها امسال يکي دو بازيکن برزيلي خيلي خوب دارند و بازيکن آسيايي‌شان يک ازبکستاني است.من معتقدم پرسولیس در گروه سختی قرار گرفته است،الغرافه که بهترين تيم قطر است، الهلال هم بهترين تيم عربستان و الشباب هم که تيم خوبي دارد.»

او در مورد شانس صعود پرسپولیس از این گروه حرف می زند:« چون ما در ليگ نتيجه نگرفتيم اميدمان به ليگ قهرمانان است اما تيم ما خوب فوتبال بازي مي‌کند. خودم خيلي به صعود اميدوارم. اميدوارم امسال در ليگ قهرمانان خوب نتيجه بگيريم.»

کاظمیان در بازی با صبای قم یک موقعیت گل را به شکلی باورنکردنی از دست داد و مدت ها است که در گلزنی ناکام مانده است.او می گوید:«متاسفانه مدتی است که گل نمی زنم به همين خاطر فشار روحي رواني زيادي روي من است.

نظرات بینندگان