arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۳۷۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۳ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۰

عذرخواهي اينتر از يک هوادار 9 ساله!

باشگاه اينتر به دليل نتايج ضعيف خود از يک هوادار 9 ساله عذرخواهي کرد و با دعوت از او به محل باشگاه، هدايي به وي اهدا کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : فيليپو 9 ساله يکي از هواداران باشگاه اينتر ايتاليا است که هم‌کلاسي‌هايش او را به دليل نتايج ضعيف اينتر در چند هفته اخير مورد تمسخر قرار داده‌اند.
اين کودک 9 ساله در ديدار تيم محبوبش مقابل بولونيا که با شکست تحقيرآميز 3 – صفر اينتر همراه شد در ورزشگاه حاضر بود و پلاکاردي در دست داشت که رويش نوشته شده بود: ممکن است لطفا ببريد؟ وگرنه در مدرسه مرا مسخره مي‌کنند! با تشکر، فيليپو.

پس از آن، مسئولان باشگاه اينتر او را به محل اين باشگاه دعوت کردند تا به اين ترتيب از اين هوادار خردسال تيمشان عذرخواهي کنند. در اين ديدار، خاوير زانتي مدافع اينتر پيراهني با نام فيليپو به اين هوادار اينتر اهدا کرد و با او عکس يادگاري گرفت.
فيليپو پس از اين ديدار گفت: من هيچ وقت تيمم را عوض نمي‌کنم و هوادار اينتر باقي مي‌مانم. وقتي ما پشت سر هم برنده مي‌شديم، به دوستانم پز مي‌دادم. حالا هم بايد سرم را بالا بگيرم. اميدوارم پلاکاردي که در ديدار مقابل بولونيا نشان دادم، آخرين پلاکاردي از اين نوع باشد که در دست مي‌گيرم.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهدی79
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۳
0
6
باید از پسر واقدام باشگاه درس گرفت

قابل توجه خیلیها!!!!!!!!!!!!!!!1
نظرات بینندگان