arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۳۷۹
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۳ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۰

ادامه اعتصاب بازيکنان داماش

بازيکنان داماش درحالي عصر امروز هم از حضور در تمرينات آماده‌سازي اين تيم سرباز زدند که با تنظيم و امضاي نامه‌اي خطاب به کميته انضباطي فدراسيون فوتبال خواهان رسيدگي به وضعيت اين باشگاه شدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : بازیکنان تیم فوتبال داماش گیلان عصر امروز سه شنبه هم در محل برگزاری تمرینات این تیم حاضر شده اما از انجام تمرین آماده‌سازی گروهی امتناع کردند.
 
 در حاشیه این تمرین عبدالله مرغوب مشاور امیر عابدینی مدیرعامل باشگاه و علی احمدی سراوانی مدیرروابط عمومی باشگاه با بازیکنان صحبت کردند تا به نوعی آنها را برای آغاز تمرینات متقاعد کنند، اما نفرات تیم در تمرینات گروهی شرکت نکردند. البته آنها خودشان در گوشه‌ای از زمین تمرینی را برگزار کردند که این تمرین زیر نظر کادرفنی داماش نبود.
 
 پس از پایان این تمرین همه بازیکنان داماش نامه‌ای را خطاب به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تنظیم و امضا کردند و رونوشت آن را برای استاندار، فرماندار، مدیرکل تربیت بدنی، رئیس هیئت فوتبال استان و نمایندگان استان گیلان خواهند فرستاد.
 
 در بخشی از این نامه آمده است:" ما بازیکنان داماش در 6 ماه گذشته مشکلات مالی را تحمل کرده و صحبتی نکردیم. در این مدت به جز آقای عابدینی که پشت ما ایستاد و برای حل مشکلا‌ت‌مان تمام تلاش خود را به کار بست و مردم رشت که حامی‌مان بودند، کسی برای حل مشکلاتمان کاری انجام نداد."
 
 در بخش دیگری از این نامه نیز آمده است:" ما بازیکنان در روزهای دوشنبه و سه‌‍شنبه تمرینات گروهی را انجام ندادیم و اگر مشکلات‌مان حل نشود، در بازی با فولاد خوزستان هم شرکت نخواهیم کرد."
 
 علی احمدی سراوانی مدیر روابط عمومی باشگاه داماش گیلان هم با تائید این مسائل گفت: به نظر می‌رسد فردا بازیکنان تیم برای دیدار با امیر عابدینی به تهران خواهند رفت.
 
نظرات بینندگان