arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۳۹۸
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۴ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۰

ادعای نيكزاد: قيمت مسكن به حالت قبل بازگشت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
وزير راه، مسكن و شهرسازي، افزايش قيمت مسكن در شهر تهران را ناشي از التهابات بازار ارز دانست و تاكيد كرد كه قيمت‌ها به حالت قبل بازگشته است.

به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا، علي نيكزاد پس از جلسه امروز هيات دولت درباره افزايش قيمت مسكن در تهران گفت: چنين چيزي صحت ندارد و ما به صورت مداوم سامانه‌ها را رصد مي‌كنيم و خريد و فروش مسكن را زيرنظر داريم. البته زماني كه شاهد التهاب در بازار ارز بوديم، قيمت مسكن تا حدودي بالا رفت، اما خريد و فروش انجام نمي‌شد.

وي افزود: هم اكنون اين قيمت‌ها به حالت قبل برگشته است، چرا كه بازار ارز با كارهايي مانند ارائه سود اوراق مشاركت و افزايش سود بانك‌ها شرايط بهتري يافته است. نرخ رشد قيمت مسكن نسبت به تورمي كه بانك مركزي اعلام كرده، پايين‌تر است.

وي درباره توليد مسكن در تهران نيز گفت:‌ مسكن مهر در شهرهاي جديد اطراف تهران مانند پرند و پرديس ساخته شده است. دولت ساخت 45 هزار واحد را قول داده بود، اما هم اكنون 53 هزار واحد مسكن مهر آماده است و تا شب عيد تحويل داده خواهد شد و در صورتي كه كسي متقاضي اين مسكن‌ها باشد، به او ارائه خواهد شد.

وزير راه، مسكن و شهرسازي درباره قيمت بليت‌هاي قطار رجا گفت: اگر شركت رجا كه يك شركت خصوصي بوده و سهام آن واگذار شده، در هزينه‌هاي خود دچار مشكل شده بايد آن را به ما بگويد و ما مساعدت‌هاي لازم را با آنها ارائه خواهيم كرد. هم اكنون هيچ مسافر قطاري روي زمين نمانده است و حركت قطارها طبق برنامه انجام مي‌شود. ما جلساتي با مديران شركت رجا خواهيم داشت و مشكلات را بررسي خواهيم كرد.

وي خاطرنشان كرد: در صورت اجراي مرحله دوم هدفمندي يارانه‌ها قطعا شاهد افزايش قيمت سوخت خواهيم بود كه در اين صورت با بررسي‌هاي لازم درباره قيمت بليت قطار تصميم‌گيري خواهيم كرد.

نيكزاد اعلام كرد كه طي سال جاري 300 واگن 32 نفره قطار به ناوگان قطار بين شهري افزوده و 150 واگن دو طبقه نيز خريداري شده است و در روزهاي آينده با حضور معاون اول رييس‌جمهور وارد ناوگان قطار بين‌شهري خواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۳
0
5
الان ديگه مشكل ارز حل شده آقاي وزير؟؟؟ دلار برگشت به همون 1000 تومان قبل؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۳
0
4
بعععععععععععععععععععععععععععله.......
رویا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۳
0
5
ایشان که منکر افزایش قیمت بودند، حالا چطور چیزی که وجود نداشته به حالت قبل برگشته!!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۴
0
5
هان !!!
اا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۴
0
2
اقای وزیر تهران تشریف دارند خانه ها80 در صد گران فروخته میشه گپ
نظرات بینندگان