arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۴۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۵ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۰

دفاع جالب شاهزاده سعودی از انقلاب شیعیان عربستان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
به گزارش انتخاب به نقل از شیعه آنلاین، شاهزاده «بسمه بنت عبدالعزیز» از شاهزاداگان آل سعود که پیش از این بارها و بارها حکومت سعودی و خاندان آل سعود را مورد حمله و انتقاد قرار داده، در جدید ترین اظهارات خود به گونه ای جالب از انقلاب شیعیان عربستان سعودی دفاع کرد.

وی طی اظهاراتی در این باره گفت: درست است که اعتراضات در شهرهای شرقی عربستان سعودی توسط شیعیان اداره و هدایت می شود اما به نظر بنده این تحرکات صد در صد شیعی نیست از همین رو حکومت سعودی با هدف سرکوب این تحرکات، آن را تحرکاتی شیعی می نامد و به همین بهانه آنان را خفه می کند.

او همچنین افزود: به نظر بنده اگر شیعیان به گونه ای رفتار کنند که این تحرکات شیعی نشان داده شود، با شکست مواجه خواهند شد اما اگر چهره شیعی بودن آن از بین برود، عمومی خواهد شد و به دیگر مناطق عربستان سعودی کشیده می شود.

«بسمه بنت عبدالعزیز» در واقع حکومت سعودی از این مسأله نگران است از همین رو هرگونه اقدام لازم را اتخاذ می کند تا این تحرکات را کاملا شیعی و وابسته به کشورهایی در خاورمیانه نشان دهد.

این شاهزاده سعودی در ادامه اظهارات خود گروه های مختلف اسلام گرا در جهان عرب را مورد حمله و انتقاد قرار داد و بیشترین انتقادات خود را متوجه جنبش اخوان المسلمین کرد.
 
نظرات بینندگان