arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۵۴۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۵ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۰

لیست تازه از اجاره بهای مسکن در مناطق مختلف تهران

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دنیای اقتصاد نوشت:

‌این روزها در چند قدمی ‌بازار خرید و فروش واحدهای مسکونی که مملو از هیاهو است، بازار رهن و اجاره واحدهای مسکونی در آرامش به سر می‌برد.
در حال حاضر بازار واحدهای نوساز و چند سال ساخت فروشی از لحاظ قیمت، داغ است چراکه آن دسته از خریدارانی که قصد فروش واحد چند سال ساخت را دارند باید بهایی بیش از ارزش واقعی را پرداخت کنند اما حداقل در بازار اجاره کنونی نه تنها نرخ اجاره اغلب واحدها ارزنده است بلکه واحدهایی که چند ساله (بیش از 10 سال) هستند از اجاره بهای منصفانه‌ای نیز برخوردار هستند.
در ادامه به معرفی تعدادی واحد مسکونی اجاره‌ای در تهران با نرخ‌های نسبتا منصفانه پرداخته که به این شرح است:
در حوالی شهرزیبا یک واحد مسکونی 45 متری، 25 سال ساخت با شرایط 5 میلیون تومان ودیعه و 250 هزار تومان اجاره ماهانه به بازار اجاره معرفی شده است.
همچنین موجری واحد 30 متری خود را در منطقه جنت آباد آماده واگذاری به مستاجر اعلام کرده است و متقاضی برای اجاره ‌این واحد باید 5 میلیون تومان ودیعه و 350 هزار تومان اجاره ماهانه پرداخت کند و واحد مذکور تنها در اختیار زوج قرارداده می‌شود.
از سوی دیگر 5 میلیون تومان ودیعه به همراه 370 هزار تومان اجاره ماهانه به عنوان اجاره بهای یک واحد 55 متری در منطقه پیروزی تعیین شده است و 12 سال از عمر بنای ‌این واحد می‌گذرد.
علاوه براین در منطقه 7، خیابان نامجو یک واحد مسکونی 55 متری، 8 سال ساخت با 5 میلیون تومان ودیعه و 400 هزار تومان اجاره ماهانه به بازار اجاره عرضه شده است.
از طرف دیگر در محله دروازه شمیران یک واحد 70 متری نوساز از سوی موجری در بنگاهی فایل شده است که متقاضی با پسند‌ این واحد مسکونی باید 5 میلیون تومان ودیعه و 500 هزار تومان اجاره ماهانه پرداخت کند.
مالکی در بازار رهن واحدهای مسکونی منطقه تهران نو، واحدش را با 10 میلیون تومان رهن به مستاجر خانم تحویل می‌دهد، البته ‌این واحد 27 متر مربع با 10 سال عمر بنا است.
البته نرخ‌های اجاره منصفانه تنها به مناطق غرب و شرق تهران مربوط نمی‌شود، زیرا در محله شمس‌آباد واحدی 55 متری که 15 سال از عمرش می‌گذرد با شرایط 5 میلیون تومان ودیعه و 420 هزار تومان اجاره ماهانه به بازار مسکن شمال تهران معرفی شده است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهدی79
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۴
0
5
البته نا گفته نماند اینها ارزانترین خانه هاست!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۴
0
0
خداییش منصفانه است أأأأأأأأأأ
نظرات بینندگان