arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۵۵۷
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۸ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۰

نظر هلوی دولت در مورد شعار 'حمایت از هاشمی اطاعت از رهبر است'

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فارس نوشت:
سخنگوی جبهه پایداری با تاکید به اینکه نباید از بزرگان انقلاب برای انتخابات هزینه کرد، گفت که پیش‌بینی من این است که هیچ لیستی در تهران رای نیاورد چرا که مردم درباره تک تک افراد تحقیق و پرس‌وجو خواهند کرد.
 کامران باقری لنکرانی سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی که در جمع دانشجویان دانشگاه شاهد سخن می‌گفت، با تاکید به اینکه جامعه نیاز به گفتمان پاسخگو به نیازهای کشور دارد، گفت: در برخی مقاطع برخی‌ها با سر دادن شعار "حمایت از هاشمی اطاعت از رهبر است" گفتمانی را سر کار آوردند که مطلوب ملت نبود اما بعد از آقای هاشمی کسی رئیس جمهور شد که خود را منتقد آقای هاشمی می‌دانست، اما بعد از پیروزی رسما اعلام کرد که به دنبال ادامه دولت آقای هاشمی است.
 وی با اشاره به حضور برخی افراد خودفروخته و وطن‌فروش در دولت خاتمی، افزود: ‌آقای مهاجرانی که دم از تساهل و تسامح و دموکراسی می‌زد، امروز میهمان پادشاه آدمکش و مستبد سعودی می‌شود و این همان موضوعی است که در دولت آقای خاتمی اتفاق افتاد.
 لنکرانی با تاکید بر اینکه برخی‌ها با تحلیل‌های غلط تصور می‌کردند که در دوم خرداد ذائقه مردم تغییر کرده بود، تصریح کرد: مردم در انتخابات دوم خرداد با شاخص‌ها و ملا‌ک‌های دینداری و انقلابی پای صندوق رفتند اما ممکن است آنها نقد اشتباه در تعیین مصداق وارد باشد اما نمی‌توان ادعا کرد که ذائقه دینداری مردم تغییر کرده است.
 وی با اشاره به عملکرد مجلس هشتم، گفت: مجلس هشتمی‌ها وقتی به رهبر معظم انقلاب گزارش ارائه می‌کردند بخش قوت مجلس در سیاست خارجی را مطرح کردند چرا که اکثر گروه‌ها و جریان‌های سیاسی در بخش سیاست خارجه و بین‌الملل یک گفتمان را قبول دارند اما در بخش سیاست داخلی چنین بحثی مطرح نبود و نمی‌توان رأی به وقف اموال دانشگاه آزاد، مالیات خودرو و حقوق مادام‌العمر مدیران سیاسی را مصداق وفاداری نمایندگان به مردم دانست.
  لنکرانی افزود: نمایندگان مجلس 1460 روز کاری در یک دوره نمایندگی دارند که 10 الی 12 درصد آن را تعطیلات شامل می‌شود و اگر تعطیلات انتخاباتی شامل آن شود از میزان فعالیت نمایندگان کاسته می‌شود، لذا نمایندگان باید در مجلس بتوانند گفتمانی وارد شوند و از وقت مطلوب خود برای خدمتگذاری استفاده کنند.
 سخنگوی جبهه پایداری در پاسخ به سؤالی درباره پیشنهاد حسین شریعتمداری مبنی بر حذف 25 نامزد از لیست‌های جبهه پایداری و جبهه متحد و تعیین یک لیست 30 نفره اصولگرایان خاطرنشان کرد: ما تا 3 هفته قبل پیشنهاد آقای شریعتمداری را به دوستان می‌دادیم و از آنها می‌خواستیم طبق منشور و شاخص‌های اصولگرایی برای یک لیست 30 نفره اقدام کنیم اما دوستان می‌گفتند شما جبهه پایداری پایگاه اجتماعی ندارید و این حرف‌ها در ظرفیت جبهه نیست. آنها می‌گفتند جبهه پایداری فقط 2 صندلی در جبهه متحد دارد و بیشتر از آن نباید حرف بزند. دوستان ما از ما می‌خواستند که به حرف آنها گوش کنیم درحالی که آنها حاضر نبودند حرف ما را گوش کنند.
  دانشجویی از لنکرانی پرسید: چرا آقای کوچک‌زاده در انتخابات ریاست جمهوری به آقای قالیباف رأی دادند که سخنگوی جبهه پایداری گفت: بنده از اینکه آقای کوچک‌زاده به چه کسی رای داده اطلاعی ندارم و درباره این موضوع تفحصی هم نکرده‌ام اما اگر رأی دادن به آقای قالیباف جرم است این سؤال را از رئیس ستاد انتخاباتی آقای قالیباف که قرار است بعد از بنده در این نشست سخنرانی کند،(آقای زاکانی) جویا شوید.
وی در پاسخ به سؤالی درباره نتیجه انتخابات افزود: پیش‌بین من این است که هیچ فهرستی در تهران رأی نخواهد آورد، چرا که مردم درباره تک‌تک نامزدها تحقیق و پرس و جو می‌کنند و اینطور نیست که برخی‌ها از مردم بخواهند که به یک لیست 30 نفره رأی بدهند.
 دانشجویی از لنکرانی پرسید که جبهه پایداری از علامه مصباح یزدی و جبهه متحد از آیت‌الله مهدوی کنی به عنوان بزرگان و ستون انقلاب اسلامی استفاده انتخاباتی می‌کنند. لنکرانی در پاسخ اظهار داشت: بنده بارها گفته‌ام که جبهه پایداری از علما و بزرگان از جمله علامه مصباح یزدی مشورت می‌گیرند و ما بنا نداریم از بزرگانی چون آیت‌الله مصباح یزدی هزینه کنیم. ما همین امروز می‌گوییم که مسئول لیست خودمان هستیم اگر خوب و یا بد شد، خودمان مسئول آن هستیم. البته از دیگران نیز انتظار داریم که از بزرگان انقلاب استفاده انتخاباتی نکنند.
وی افزود: برخی سایت‌های شبه دولتی برای حمایت از یک گروه خاص لخت و عریان وارد صحنه شده‌اند و ما به عملکرد خبرگزاری مهر که شائبه عملکرد یک جانبه آن وجود دارد نقد داریم
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
احمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۴
17
17
هنوزحمایت ازهاشمی باز هم اطاعت ازرهبری است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۴
3
60
این آقا همونی نبود که ظرف یکسال 200 مقاله ISI داده بود؟ خوب احتمالا مقالاتش هم مثل همین تحلیلهای فاضلانش بوده دیگه!!
پاسخ ها
سرباز-وی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۵
ایشان واقعا از لحاظ علمی یکی از نخبگان این کشورند که مقالاتشان گاها رفرنس مراجع جهانی واقع می شود.
بنده از لحاظ سیاسی خیلی جبهه ی پایادری را قبول ندارم اما
فارغ از مسائل سیاسی قدر دانشمندانمان را بدانیم و بی جهت آن ها را زیر سوال نبریم.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۵
جناب سرباز-وی! شما لطف بفرمایید و یک نمایه از ایشان را در هرکجا که سراغ دارید ارایه فرمایید. مخصوصا اگر اچ ایندکس هم مشخص شده باشد عالی میشود! مقالاتشان رفرنس مراجع جهانی میشود یعنی چه؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۴
2
51
تازه ایشون با این سخنرانی هلوتر هم شدن :)
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۴
2
59
این چه ادبیاتی است؟ هلوی دولت!
شما هم با این نوع خبرنوشتن، ادبیات سخیف احمدی نژادی را ترویج می کنید.
به علاوه، آقای مهاجرانی سال 76 و 77 وزیر آقای خاتمی بوده اند، آقای خاتمی و اصلاح طلبان که مادام العمر مسئول کارهای ایشان نیستند. واقعاً نحوه استدلال و بدگویی از جریان اصلاحات، بچگانه، دور از منطق و کاملاً نابخردانه است.
نیما
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۴
2
42
جالبه مگر همین آقای احمدی نژاد نبود که ملک عبدالله را خادم الحرمین می خواند ؟ برای او اشکال ندارد برای بقیه چرا
ali
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۵
4
8
هاشمی به کوری حسودانش همیشه در قلب ملت ایران است.
نظرات بینندگان