arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۵۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۰۰ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۰

فرار ایران از شکست برابر اردن

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تیم ملی فوتبال کشورمان که خود را برای حضور در ادامه رقابتهای مقدماتی جام جهانی و دیدار برابر قطر آماده می کند، شامگاه پنجشنبه در دیدار تدارکاتی برابر تیم ملی اردن به تساوی رضایت داد. این نتیجه در حالی رقم خورد که شاگردان کی‌روش تا دقیقه 90 شکست خورده بودند!

 تیم ملی فوتبال کشورمان که برای برپایی اردوی آماده سازی راهی امارات شده است از ساعت 19 امروز پنجشنبه در ورزشگاه الوصل دبی به مصاف تیم ملی فوتبال اردن رفت و در پایان با نتیجه 2 بر 2 برابر حریف خود متوقف شد.

در این دیدار کارلوس کی روش، سیدمهدی رحمتی، سیدجلال حسینی، هادی عقیلی، احسان حاجی صفی، حسین ماهینی، علیرضا حقیقی، قاسم حدادی فر، علی کریمی، رضا نوروزی، کریم انصاریفرد و غلامرضا رضایی را از ابتدا در ترکیب تیم قرارداد که البته این نفرات نتوانستند در نیمه اول بازی جذابی را به نمایش بگذارند.

در حالی که تیم ملی فوتبال ایران در اکثر دقایق نیمه اول پراشتباه ظاهر می شد و حملات کم رمقی را برای بازکردن دروازه اردن انجام می داد، بازیکنان خط حمله معدود موقعیت های گلزنی را هدر دادند تا تیم ملی اردن که بازی قابل قبولی را در نیمه اول به نمایش گذاشت در دقیقه 40 روی غفلت خط دفاعی ایران دروازه سیدمهدی رحمتی را باز کند.

با شروع نیمه دوم کی روش دست به تغییرات زیادی در ترکیب تیم ملی ایران زد و محمد قاضی و پژمان نوری را به میدان فرستاد و در طول این نیمه نیز محمد نوری و امیرحسین فشنگچی را به بازی گرفت تا بتواند شکست نیمه اول را جبران کند.

در نیمه دوم تیم ملی فوتبال کشورمان صاحب موقعیت های زیادی برای گلزنی شد اما برخلاف جریان بازی این تیم اردن بود که به دنبال خطای رحمتی روی مهاجم این تیم صاحب یک ضربه پنالتی شد و در دقیقه 54 عبدالله خالد دیب گل دوم را به ثمر رساند.

در ادامه بازی کی روش تغییراتی در تیم ایجاد کرد و با به میدان فرستادن چند مهره هجومی حملات زیادی را روی دروازه اردن پی ریزی کرد که یکی از همین حملات در دققه 68 جواب داد و علی کریمی با ضربه سر دروازه حریف را باز کرد.

شاگردان کارلوس کی روش که نمی خواستند بازنده این دیدار باشند در دقایق پایانی بر میزان حملات خود افزودند و در دقیقه 91 توسط محمد قاضی گل تساوی را وارد دروازه اردن کردند تا کی روش همچنان با تیم ملی فوتبال ایران بدون شکست به کارش ادامه دهد.

هر چند تیم ملی فوتبال ایران در این دیدار شکست نخورد اما عملکرد کلی ملی پوشان نشان داد که این تیم برای رسیدن به شرایط ایده ال خیلی کار دارد و کی روش باید برنامه های تمرینی بیشتری را برای هماهنگی بازیکنان در نظر بگیرد.

تیم ملی فوتبال کشورمان در مرحله مقدماتی جام جهانی باید روز 10 اسفندماه در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف تیم ملی فوتبال قطر برود.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۵
1
14
فرار نکردن نتیجه را در آخرین لحظه عوض کردند تیترت عزت نفس نداره
نظرات بینندگان