arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۵۹۶
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۳ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۰

سایپا رتبه اول فروش در بازار عراق را به خود اختصاص داد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

محصولات گروه خودروسازی سایپا برای دومین سال متوالی در سال 90 نیز با استقبال چشمگیر مشتریان عراقى، رتبه اول فروش خودروى سوارى در این کشور را کسب کرد.

به گزارش سایپا نیوز محصولات سایپا در بازار پر رقابت عراق و در کنار محصولات خودروسازانى مانند شورولت، هیونداى، تویوتا، نیسان و کیا به این موفقیت دست یافتند.

شرکت سایپا با تکیه بر مزیت های رقابتی محصولات خود و نزدیکی جغرافیایی و فرهنگی دو کشور و همچنین با اتخاذ استراتژى هاى صحیح بازاریابى ضمن حفظ رتبه اول فروش در بازار عراق سهم بازار خود را نیز نسبت سال قبل افزایش داده است. 

برنامه ریزی های انجام شده در زمینه معرفى محصول، بکارگیرى روش هاى موثر ارتقا فروش، ایجاد شبکه خدمات پس از فروش و نهایتاً ارتقا برند ایرانی سایپا، در کسب این جایگاه موثر بوده است.

در حال حاضر شبکه گسترده فروش و خدمات پس از فروش در عراق، که در شهرهای متعدد این کشور فعال است، 70 هزار دستگاه از محصولات سایپا که در حال تردد در این کشور هستند را تحت پوشش دارد و دسترسى آسان مشتریان به خدمات پس از فروش و قطعات یدکى با قیمت رقابتی را تضمین کرده که موجب اطمینان خاطر مشتریان این کشور و پذیرش محصولات تولیدى گروه خودروسازى سایپا به عنوان خودروهایى با هزینه نگهداری پائین و صرفه اقتصادى بالا شده است.

با توجه به ظرفیت هاى موجود براى افزایش فروش محصولات سایپا در بازار عراق و ورود خودروی تیبا به سبد محصولات صادراتی این شرکت، برنامه ریزى هاى متنوعى براى دستیابى به بخش هاى جدیدى از بازار این کشور در دستور کار گروه خودروسازى سایپا قرار گرفته است.
نظرات بینندگان