arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۶۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۰۹ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۰

16 سازمان اطلاعاتی امریکا: ایران به دبنال ساخت سلاح هسته ای نیست

با وجود اینکه مقامات امریکایی و اسرائیل علنا در مورد حمله نظامی علیه برنامه هسته ای ایران سخن می گویند، اما یک واقعیت نادیده گرفته می شود: آژانس های اطلاعاتی امریکا معتقد نیستتد که ایران فعالانه به دنبال ساخت بمب اتمی است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
لس انجلس تایمز نوشت: اخرین گزارش اطلاعاتی امریکا نشان می دهد که ایران در حال انجام تحقیقاتی است که می تواند انها را قادر به ساخت سلاح هسته ای کند اما هنوز به دنبال این تحقیق نرفته است.

به گزارش سرویس بین الملل "انتخاب"؛ با وجود اینکه مقامات امریکایی و اسرائیل علنا در مورد حمله نظامی علیه برنامه هسته ای ایران سخن می گویند، اما یک واقعیت نادیده گرفته می شود:  آژانس های اطلاعاتی امریکا معتقد نیستتد که ایران فعالانه به دنبال ساخت بمب اتمی است.

این گزارش که به عنوان ارزیابی اطلاعات ملی آمریکا شناخته می شود در سال 2007 نتیجه گرفته بود که تهران دست از تلاش ها برای ساخت کلاهک هسته ای در سال 2003 برداشته است.

لس انجلس تایمز در پایان می افزاید: آخرین گزارش اطلاعاتی که از سوی 16 اژانس اطلاعاتی امریکا تشکیل شده نشان می دهد که ایران به دنبال تحقیقی است که می تواند این کشور را دارنده ی سلاح هسته ای کند اما هنوز به دنبال ان نرفته است!

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۶
0
1
عكس بيمزه تر از اون نداشتيد؟
نظرات بینندگان