arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۴ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۰

حمایت 'رایس' از مدیرسایت‌ آویزون/ تصویر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سایت جهان نوشت:

سعید ملک پور گرداننده یکی از بزرگترین و مشهورترین سایتهای پورنو فارسی به نام آویزون بوده و البته حمایت چندین سایت پورنوی معروف دیگر را نیز بر عهده داشته است.

او اقدام به ثبت دامین‌های مختلف برای عبور از فیلترینگ مخابرات کرده بود و شبکه مستهجن تحت اختیار او با جذب بیش از ۳۰۰.۰۰۰ کاربر ثبت‌نام شده و تعداد بسیار زیاد بازدیدکننده (چند صد هزار) روزانه فعالیت می کرده است.

وی که در خارج از کشور زندگی می کرد پس از کارهای اطلاعاتی بلند مدت در مهرماه ۱۳۸۷و در شرایطی که برای انجام پاره ای از اقداماتش به تهران آمده بود، بازداشت شد.

ملک پور سپس در شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب اسلامی به اتهام اهانت به مقدسات و اصول و ارزشهای دینی، توهین و فحاشی به معصومین (علیهم السلام) و اعتقادات اسلامی، گردآوری و انتشار محتوای ضد اخلاقی و ضد دینی خارجی، گردآوری، تولید و انتشار محتوای ضد اخلاقی و ضد دینی ایرانی (به زبان فارسی)، آموزش مسائل غیر اخلاقی و غیر رسمی، تولید و انتشار محتوای روابط نامتعارف جنسی مانند روابط جنسی با محارم، ضربدری، همجنس‌گرایی، فتیشیسم و...، تحریک جوانان در مسائل جنسی و عضوگیری از آنان برای ایجاد گروه‌های اینترنتی، تهیه و انتشار تصاویر تجاوز به عنف و زورگیری از دختران و بانوان ایرانی و انتشار تصاویر برهنه دختران و بانوان ایرانی از طریق دوربین مخفی و هک وب‌کم توسط قاضی مقيسه‌ محاکمه و به اعدام محکوم شده بود.

ملک پور پس از دستگیری به راه‌اندازی و ثبت ۱۳ سایت، وبلاگ و دامین مستهجن اعتراف کرد که در آنها خاطرات مستهجن فارسی، خاطرات مستهجن انگلیسی، عکس مستهجن ایرانی، عکس مستهجن خارجی، طنز مستهجن، ویدئو وکلیپ‌های مستهجن، پادکست (شامل فایل‌های صوتی مستهجن، طنز و اخبار آویزون) منتشر نموده و انجمن‌های گفت‌وگوی سکسی به راه انداخته بود.
دیوان عالی كشور روز 9 بهمن ماه حكم اعدام "سعید ملك پور" مدیر بزرگترین شبکه مستهجن کشور را امروز تایید كرد.
نظرات بینندگان