arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۶۹۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۶ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۰

انتشار CD شماره 2 جریان انحرافی: احمدی نژاد این بار"مختار" می شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : عتدال - پس از انتشار سی دی جنجالی عصر ظهور توسط عوامل نزدیک به لیدر جریان انحرافی و توزیع سراسری آن ، عوامل این جریان در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی ، سی دی شماره 2 خود تحت عنوان «عبرت تاریخ» ( نگاهی مقایسه ای به اتهامات تاریخی علیه جناب مختار ثقفی و اتهامات کنونی علیه دکتر احمدی ن‍ژاد) را به صورت گسترده در سراسر کشور توزیع نموده اند.

دست اندرکاران این سی دی با ادعای جمعی خودجوش از مردم (!) مدعی شده اند که صرفا نوعی اطلاع رسانی تاریخی و تذکر به همگان برای دفاع و حمایت از عملکرد ولایی رییس جمهور را مورد نظر دارند !

در سر تا سر این سی دی ضمن استفاده مغلطه آمیز از سخنان بزرگان دین، رهبر معظم انقلاب و مجموعه مختار نامه با سخنان و عملکرد احمدی نژاد ، سعی در تبرئه جریان انحرافی و تطهیر سخنان رییس جمهور در حمایت از مکتب ایرانی شده است.
 
در سی دی التقاطی در ادامه راهبرد جریان انحرافی ، هاشمی رفسنجانی به عنوان پشت پرده تخریب دولت و جریان انحرافی معرفی شده و به رونمایی اتهامات مطرح شده در مناظرات انتخاباتی سال 88 پرداخته شده است. همچنین احمدی نژاد به مانند مختار فردی معرفی شده که برای تخریبش متهم به ایرانی گری شده است.

جالب آنجاست که علیرغم تاکید متن خوانده شده در سی دی بر عدم نسبت تهیه کنندگان با جریان انحرافی ، سرتا سر این سی دی به حمایت از نظریه مکتب ایرانی و موهوم بودن جریان انحرافی اختصاص دارد.

گفتنی است این سی دی به تعداد نامحدودی تهیه شده و همچنان به صورت رایگان در حال توزیع است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۶
0
15
بله دیگه!
وقتی با اولی هیچ برخوردی نشد، عجیب نیست، باید منتظر سومی و چهارمی و ... بود.
این هم فرزند ... دیگری از این جریان منحرف.
نظرات بینندگان