arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۷۰۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۸ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۰

دانشجوی کرمانی، نخبه برگزیده هند شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


دانشجوی کرمانی مقطع دکتری در رشته سم شناسی در هندوستان موفق به اخذ مدال طلای موسسه تحقیقات کشاورزی هند شد.

به گزارش گفتارنو موسسه تحقیقات کشاورزی هند (پوسا) معتبرترین موسسه آموزش علوم کشاورزی در هندوستان است که از نظر وزارت علوم جمهوری اسلامی ایران رتبه ممتاز را دارا می‌باشد. این موسسه دارای 24 بخش است و سالانه 250 نفر دانشجو را دررشته‌های مختلف کشاورزی در مقطع دکترا و فوق لیسانس از طریق آزمون ورودی می‌پذیرد.

این موسسه هر سال در ماه فوریه جشن فارغ التحصیلی برگزار می‌کند. نحوه گزینش در هر بخش براساس وضعیت معدل، وضعیت واحدهای گذارنده شده، مشارکت در فعالیت‌های علمی، نحوه فعالیت روی پایان نامه، تعداد مقالات استخراج شده از پایان نامه و نمره ارزش‌یابی پایان نامه توسط داوران خارج از موسسه بررسی شده و دو نفر در مقطع دکتری و دو نفر در مقطع فوق لیسانس انتخاب می‌شوند.

افراد انتخاب شده در حضور اساتید و دانشجویان پایان نامه خود را ارائه می‌نمایند و پس از بررسی، اساتید یک نفر را در مقطع دکترا و یک نفر را در مقطع فوق لیسانس بهترین تشخیص داده و به عنوان کاندیدای مدال طلا به رئیس دانشگاه ارائه می‌نمایند. افراد انتخاب شده از بخش‌های مختلف در ماه فوریه در حضور تمامی اساتید و دانشجویان و داوران پایان نامه خود را ارائه می‌نمایند و در نهایت برندگان مدال طلا معرفی می‌گردند.

روز دوشنبه 1/12/90 مدال طلای این موسسه توسط نخست وزیر این کشور آقای ماه‌ماهان‌سین به دکتر غلامرضا عباس‌زاده اعطا گردید و در بعد از ظهر دوشنبه مدال گروپراسادپرادهان نیز به وی اعطا گردید.

دکتر غلامرضا عباس‌زاده متولد 1351 می‌باشد. وی مدرک لیسانس خود را در رشته مهندسی کشاورزی گرایش گیاه‌پزشکی از دانشگاه ولی عصر رفسنجان و مدرک فوق لیسانس را در رشته حشره شناسی کشاورزی با کسب رتبه اول از دانشگاه صنعتی اصفهان کسب کرد. وی همچنین دوره دکترا را در رشته سم شناسی در موسسه تحقیقات کشاورزی هند پوسا به اتمام رساند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۶
0
10
درود بر همه کرمانی های با صفا و باهوش.
امین
|
INDIA
|
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۶
1
7
امید است ما دانشجویان ایرانی محصل در خارج از کشور نماینده شایسته ای برای ایران باشیم
علي عباس زاده 21ساله دانشجوي مكانيك
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۷
0
2
با سلام خدمت پسر عمه جان عزيزم آقاي دكتر عباس زاده
كسب اين افتخار بزرگ را به شما و همه ي مردم ايران تبريك گفته و براي شما آرزوي دستيابي به بالاترين درجات علمي را دارم.
نظرات بینندگان