arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۷۰۳
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۸ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۰

قطار مردی را در جنوب تهران له كرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

برخورد قطار با عابرپياده در ساعت 13:27 روز سوم اسفند ماه در محدوده پاسگاه نعمت‌آباد سبب مرگ مردي 35 ساله شد.

به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا،مسئول روابط عمومي اورژانس تهران از مرگ يك عابرپياده بر اثر برخورد با قطار خبرداد.

حسن عباسي با اعلام اين خبر افزود:‌ برخورد قطار با عابرپياده در ساعت 13:27 روز سوم اسفند ماه در محدوده پاسگاه نعمت‌آباد سبب مرگ مردي 35 ساله شد.

مسئول روابط عمومي اورژانس تهران همچنين با اشاره به وقوع حادثه رانندگي در جنوب پايتخت خاطرنشان كرد:‌ برخورد يك دستگاه خودروي سواري با عابرپياده سبب مصدوميت مردي 31 ساله، زني 28 ساله و دو دختر 10 و 7 ساله شده است.

به گفته عباسي امدادگران اورژانس پس از حضور در محل واقع در شهرك شكوفه چهار مصدوم حادثه را در ساعت 23:10 دقيقه روز پنج‌شنبه به بيمارستان هفتم تير منتقل كردند.

مسموميت شش تن بر اثر استنشاق گاز سمي منواكسيدكربن

وي با اعلام خبر مسموميت شش تن بر اثر استنشاق گاز سمي منواكسيدكربن خاطرنشان كرد: مسموميت با CO در ساعت 11:8 روز گذشته سبب مسموميت چهار زن 25، 30، 39 و 7 ساله و نيز دو پسر 2 و 6 ساله در منطقه افسريه شده است كه عوامل اورژانس پس از حضور در محل اين افراد را به بيمارستان نيروي هوايي منتقل كردند.

مسئول روابط عمومي اورژانس تهران همچنين با اشاره به وقوع حادثه گازگرفتگي ديگري در خيابان فرجام به ايسنا گفت:‌ بر اثر اين حادثه نيز تمام اعضاي يك خانواده چهار نفره مسموم و در ساعت 18:33 دقيقه روز چهارشنبه به بيمارستان لقمان منتقل شدند.
نظرات بینندگان