arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۷۳۳
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۲۲ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۰

دفتر رییس مجلس: لاریجانی از هیچ رسانه‌ای شکایت نکرده است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
حسن زمانی از مسئولان دفتر لاریجانی طی ارسال اطلاعیه‌ای با اشاره به موضوع شکایت از برخی افراد، سایت‌های خبری و رسانه‌های مکتوب آورده است: لاریجانی از هیچ رسانه‌ای شکایت نکرده است.

به گزارش انتخاب؛ حسن زمانی از مسئولان دفتر لاریجانی طی اطلاعیه‌ای که از سوی روابط عمومی مجلس شورای اسلامی ارسال شده، با اشاره به موضوع شکایت از برخی افراد، سایت‌های خبری و رسانه‌های مکتوب گفت: لاریجانی از هیچ رسانه‌ای شکایت نکرده است و برخورد با برخی سایت‌های خبری طی روزهای اخیر ارتباطی با ایشان ندارد.

زمانی با اشاره به اینکه متاسفانه تخریب‌ها و بداخلاقی‌های سیاسی در آستانه انتخابت بیشتر شده است، تاکید کرد: برخورد قضایی با این افراد با حکم دادگاه ویژه روحانیت صورت گرفته و با وجود اینکه برخی مطالب این رسانه‌ها، ناسزا، تخریب و بداخلاقی سیاسی و انتخاباتی بوده است، لاریجانی هیچگونه شکایتی ارائه نکرده است.

حسن زمانی با اشاره به مستقل بودن دادگاه ویژه روحانیت، برخی اتهام زنی‌ها به لاریجانی را در این خصوص بداخلاقی و خلاف تدبیر و توصیه‌ رهبر معظم انقلاب مبنی بر رعایت حرمت‌ اشخاص عنوان کرد و گفت: در فضای کنونی و در شرایطی که در آستانه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی جامعه نیازمند فضای پرشور و نشاط و همدلی می‌باشد، مناسب نیست با اینگونه تخریب‌ها و اتهام زنی‌ها ناشایست، فضای سیاسی کشور را به تلخی بکشانیم.
نظرات بینندگان