arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۷۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۲ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۰

اهداي جايزه صلح به عبدالله صالح!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سازمان‌هاي جامعه مدني يمن قصد دارند به علي عبدالله صالح به خاطر ايفاي نقش در برقراري صلح و مشاركت در فراهم كردن شرايط جهت انتقال مسالمت‌آميز قدرت جايزه صلح "سبأ 2011" را اعطا كنند!

به گزارش مشرق به نقل از ايسنا، به نقل از روزنامه مصري اليوم السابع، دبيرخانه ائتلاف سازمان‌هاي انتخاب مدني يمن موسوم به "شركاء" كه شامل انجمن كمك به حقوق بشر و مهاجرت‌ و سازمان "27 آوريل" است، قصد دارد به شماري از شخصيت‌هاي سياسي يمن از جمله علي عبدالله صالح، رئيس جمهور سابق يمن و نيز شماري از شخصيت‌هاي كشورهاي ديگر جايزه صلح "سبأ" را اهدا كند.

در بيانيه اين دبيرخانه آمده است: انجمن كمك به حقوق بشر و سازمان 27 آوريل چهار تن از چهره‌هاي سياسي را كه مانع از سوق يافتن يمن به بحران جنگ داخلي شدند، برگزيده است كه اين اسامي عبارتند از علي عبدالله صالح، عبدربه منصور هادي، رئيس جمهوري دوره انتقالي يمن، ياسين سعيد نعمان، دبيركل حزب مخالف سوسياليست يمن و جمال بن عمر، فرستاده ويژه سازمان ملل در يمن.

در اين بيانيه دليل اهداي جايزه صلح سبأ 2011 به علي عبدالله صالح، نقش وي در برقراري صلح و ثبات و مشاركت فعال در فراهم كردن شرايط جهت انتقال مسالمت‌آميز قدرت پس از يكسال بحران در يمن اعلام شده است.

براساس بيانيه مذكور قرار است زمان و مكان اهداي اين جوايز بعدا مشخص شود.

از سوي ديگر، اعضاي دبيرخانه انجمن مطبوعات داخلي مراكش نيز در نشست اخير خود تصميم گرفتند از علي عبدالله صالح و عبدربه منصور هادي به خاطر تلاش‌هايشان در راستاي برقراري صلح و امنيت و فراهم كردن شرايط مناسب جهت انتقال مسالمت‌آميز قدرت با اهداي جايزه سپر صلح تقدير به عمل بياورند.

اين دبيرخانه همچنين قصد دارد از جوانان انقلاب مسالمت‌آميز يمن نيز تقدير و تشكر كند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
م
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۷
3
3
پ ن پ
میخواستین این جایزه رو به بشار اسد بدن!
نظرات بینندگان