arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۷۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۲ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۰

سری دوم ساختمان پزشکان در راه است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ایسنا نوشت: سری دوم سریال «ساختمان پزشکان» به کارگردانی سروش صحت قرار است سال ۹۱ تولید شود و به احتمال قوی پیش تولید آن قبل از ماه رمضان امسال باشد و بلافاصله پس از به پایان رسیدن، به روی آنتن برود.

بهنام تشکر ـ بازیگر سریال «ساختمان پزشکان» ـ در گفت‌وگویی که با خبرنگار ایسنا داشت‌، گفت: نگارش این مجموعه آغاز شده و یکسری از سیناپس‌های آن آماده است.

وی خاطرنشان کرد: پیمان قاسم‌خانی یکی از بهترین نویسندگان است و یکی از ویژگی‌های خوبی که دارد باهوش بودن و به فکر بودن اوست‌؛ چه خوب است که از همین حالا به نگارش «ساختمان پزشکان»(۲) فکر می‌کند و کارش را به آخرین لحظه‌ها موکول نمی‌کند و همین امر به همه عوامل یک سریال از کارگردان گرفته تا بازیگر کمک بزرگی می‌کند و اینکه متن‌ها پیش از تولید با آرامش نوشته شود قطعا کار بهتر و باکیفیت‌تری ارائه خواهد شد.

به گزارش ایسنا، علی دارابی ـ معاون سیما ـ در نشستی که با هدف تقدیر از عوامل ساختمان پزشکان شهریور امسال برگزار شد، خطاب به سازندگان گفت: دغدغه‌ی ما این است که شما باید سریعا کار بعدی را شروع کنید؛ این نشان دهنده‌ی قدردانی ماست.

او گفت: تولید طنز در معاونت سیما جزو راهبردهای اصلی ماست. به مدیران شبکه‌ها و به خصوص شبکه سه ابلاغ کرده‌ایم که نباید از طنز خالی باشند؛ تمام شبکه‌ها موظف شده‌اند کار طنز تولید کنند و می‌خواهم اتفاق خاصی در این حوزه بیفتد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
هادی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۷
1
1
تنها سریال طنز به درد بخور شبکه 3 تو این چند سال امیدوارم سری دومش هم موفق باشه
نظرات بینندگان