arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۷۶۴
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۲ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۰

طلب وجه به جز مسير تكميل ثبت‌نام در سايت رايتل كلاهبرداري است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدير كل برند و ارتباطات رايتل به متقاضيان هشدار داد: هرگونه طلب وجهي براي سيم‌كارت‌هاي رايتل به جز مسير تكميل ثبت‌نام در سايت اين اپراتور قطعا كلاهبرداري است.

شاهين آرپناهي در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار كرد: پيش ثبت‌نام سيم‌كارت‌هاي رايتل فقط در دوره اعلام شده و از طريق سايت اين اپراتور به نشاني www.rightel.ir و هم‌چنين كانال‌هاي معرفي شده در اين سايت امكان‌پذير است.

وي ادامه داد: متقاضيان توجه داشته باشند كه تكميل ثبت‌نام و مقدمات پرداخت وجه نيز فقط از طريق سايت مذكور ممكن است و رايتل هيچ نمايندگي به جز كانال‌هاي اعلام شده در سايتش ندارد.

مدير كل برند و ارتباطات رايتل خطاب به شهروندان تاكيد كرد: هرگونه تماسي كه بدون ايجاد دسترسي در سايت رايتل كه خواهان پرداخت وجه از طرف متقاضي هستند، كلاهبرداري است و شهروندان مي‌توانند اين موضوع را با مركز خدمات مشتريان رايتل با شماره 02123598 مطرح كرده و يا به پليس و مراجع قانوني اطلاع بدهند تا پي‌گيري شود.

به گزارش ايسنا، واگذاري سيم‌كارت‌هاي رايتل در تهران از 29 بهمن‌ماه آغاز و پيش‌ثبت‌نام اين سيم‌كارت‌ها در تهران در ايام دهه فجر آغاز ‌شد.

بنا بر اعلام، رايتل بر اساس اولويت‌بندي و شاخص‌هاي مورد نظر با كساني كه قبلا كار پيش ثبت‌نام را در تهران انجام داده بودند، تماس گرفته و به آن‌ها دسترسي مي‌دهد كه با مراجعه به سايت رايتل، بقيه روال ثبت‌نام را انجام دهند و پول خود را واريز كنند كه البته از طريق بانك نيز مي‌توانند پول خود را واريز كنند.

همچنين رايتل اعلام كرده بود كه نيازي به مراجعه افراد و كساني كه پيش‌ثبت نام انجام داده بودند، نيست و اين اپراتور بر اساس اولويت‌بندي با ثبت‌نام‌كنندگان تماس مي‌گيرد و بعد از سه روز كاري، سيم‌كارت به آن‌ها داده مي‌شود.
نظرات بینندگان