arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۷۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۴ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۰

سرنوشت ناطق نوری در انتظار آیت الله مهدوی کنی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رابط پارلمانی مرکز تحقیقات مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اکنون با تکروی‌های جمعیت ایثارگران واقعا نگران آینده آیت الله مهدوی کنی هستم.

حجت الاسلام علی عسگری در گفت‌و‌گو با ایلنا اظهارداشت: بنده شخصا به آیت الله مهدوی کنی هشدار دادم، رفتاری که این افراد با آقای ناطق نوری کردند، در انتظار شما هم خواهد بود.

عده‌ای خود را آقا بالاسر می‌دانند

وی همچنین درباره نگرش حذفی در جبهه متحد تصریح کرد: متاسفانه در جریان اصولگرا یک عده خودشان را به عنوان آقا بالا سر قرار می‌دهند که با عنوان اصولگرایی همخوانی ندارد.

جمعیت ایثارگران فکر می‌کند قیم اصولگرایان است

وی افزود: در میان اصولگریان افرادی هستند که رویه آن‌ها زیاد فرقی با افراد قیم جریان اصلاحات ندارد و روش‌هایشان یکی است. در جریان اصلاحات هم جبهه مشارکت و سازمان مجاهدین فکر می‌کردند که قیم هستند و بقیه پیاده نظام محسوب می‌شوند و دیدید که در ‌‌‌نهایت همین مشارکت و مجاهدین فاتحه جریان اصلاحات را خواندند و در جریان اصولگرا هم جمعیت ایثارگران فکر می‌کند قیم اصولگرایان است و این طیف‌‌‌ همان جریان راست سازمان مجاهدین است که حسین فدایی در سازمان مجاهدین مقابل بهزاد نبوی بود و اکنون هم این جریان دارد راه سازمان مجاهدین در جریان اصلاحات را می‌رود که سبب چند دستگی در میان اصولگرایان شده است.

چه کسانی منتقدان دولت را از جبهه متحد حذف کردند؟

این نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: تکروی این جریان در مجلس هفتم و هشتم ضایعه آفرین شد و الان جمعیت ایثارگران صداوسیما را در اختیار دارند و با تعداد اندکشان مجلس را هم در اختیار دارند و معتقدم با ایستادگی همین جریان در جبهه متحد علی مطهری و دیگر دوستان منتقد دولت از فهرست جبهه متحد حذف شدند.

سرنوشت ناطق نوری در انتظار آیت الله مهدوی کنی

وی افزود: اکنون با تک روی‌های این جریان، واقعا نگران آینده آیت الله مهدوی کنی هستم، چرا که همین افراد در شورای هماهنگی از آقای ناطق نوری استفاده ابزاری کردند و خروجی آن انتخاب احمدی‌نژاد شد. الان هم همین سرنوشت برای آیت الله مهدوی کنی هست و خودم شخصا به آیت الله مهدوی کنی هشدار دادم، رفتاری که این افراد با آقای ناطق نوری کردند در انتظار شما هم خواهد بود.

عسگری خاطرنشان کرد: جمعیت ایثارگران به غیر از تهران در شهرستان‌ها هم در فهرست‌ها دخالت دارند، چر اکه تشکیلات کار اجرایی جبهه متحد دست این برادران است که متاسفانه بسیاری از نخبه‌گان را از حضور در جریان اصولگرا محروم کرده‌اند.

وقتی انتخابات تک جناحی است نیازی به وحدت نیست

وی درباره ضرورت وحدت اصولگرایان تصریح کرد: وقتی انتخابات تک جناحی است، نیازی به وحدت نیست ولی این آقایان در همین انتخابات تک جناحی، می‌خواهند به صورت تک باندی عمل کنند.

رابط پارلمانی مرکز تحقیقات مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان تاکید کرد: با توجه به تکثر لیست‌ها در جریان اصولگرا و اینکه اصولگراین در سال‌های گذشته از نظر عملکرد اجرایی و سیاسی در مجلس و دولت کارنامه مطلوبی نداشتند به نظرم بیشتر گرایش مردم در انتخابات به سمت افراد مستقل خواهد بود.
نظرات بینندگان