arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۷۷۷
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۴ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۰

طرح پنتاگون برای تقویت توان دفاعی خود در تنگه ی هرمز/آمریکا: می خواهیم ایران را مات کنیم!

وال استریت ژورنال نوشت: پنتاگون برای مقابله با تلاش ایران برای بستن تنگه ی هرمز، در حال تقویت توان دفاعی پایگاه های دریایی و زمینی خود در خلیج فارس است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
وال استریت ژورنال نوشت: پنتاگون  برای مقابله با تلاش ایران برای بستن تنگه ی هرمز، در حال تقویت توان دفاعی پایگاه های دریایی و زمینی خود در خلیج فارس است.



به گزارش سرویس بین الملل انتخاب، ارتش امریکا ، کنگره را از طرح های جدید خود برای قرار دادن تجهیزات شناسایی و پاکسازی مین و توسعه توانایی شناساسی در تنگه ی هرمز و اطراف آن اگاه کرده است.

ارتش امریکا همچنین به دنبال قرار دادن سیستم های تسلیحاتی بر روی کشتی های خود است تا از این طریق بتواند با قایق های تندرو و موشک های کروز ایران مقابله کند.

مقامات دفاعی امریکا می گویند که این اقدامات توسط مرکز فرمانده ارتش امریکا در خلیج فارس انجام شده است.

این اقدامات نشان دهنده ی آن است که طراحان جنگ حاضر به انجام چه اقداماتی برای جنگ احتمالی با ایران هستند. این در حالی است که کاخ سفید و سران نظامی امریکا سعی در جلوگیری از جنگ هستند.

یک مقام نظامی امریکا گفت: زمانی که ایران در حال نشان دادن توانایی ها خود است  ما هم می خواهیم کاری کنیم که انها را در واقع مات کنیم.

وی افزود: ما می خواهیم، مطئمین شویم که اماده هستیم.



نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۹
ناشناس
|
-
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۷
68
77
یک کلام ختم کلام
آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند
راستی از قیمت نفت چه خبر؟؟....
منتظران ظهور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۷
2
54
پیام من به همه کشورهای جهان.
نیازی به کیش و مات کردن هم نیست.
بیایید دست در دست هم تمام خرابی ها را آباد و تمام گرسنگان راسیر نماییم. بیایید بجای صحبت از جنگ و خونریزی از صلح و ارامش صحبت کنبم و ثروت جهان هستی را به عدالت در میان تمام ملت ها تقسیم نماییم. بیایید برای انسانیت و آزادی زندگی نماییم و فقط خداوند بی همتا را پرستش کنیم. بیایید مردمان مسلمان ، یهود و مسیحی و ادیان دیگر را در زیر یک پرچم و ان هم پرچم الهی جمع نماییم. بیایید اجازه بدهیم تا خود مردم حکومتشان را انتخاب نمایند و هر کجا که هستند خودشان بر خودشان حکومت نمایند. بیایید پیشرفت را برای همه بخواهیم و از هیچ ملت و کشوری سوء استفاده نکنیم. بیایید کودکانمان در کنار هم و با صلح و صمیمیت بزرگ شوند و مانند ما از یکدیگر هیچ کینه ای به دل نداشته باشند. بیاییم کشتار در سوریه ، فلسطین ، بحرین و هرجای دیگر را به هر نحوی که شده متوقف نماییم و آزادی و آبادانی را به مردمش هدیه دهیم. بیایید دست از ترور و انفجار برداریم و گل و سبزه به یکدیگر هدیه بدهیم. بیایید مرزها را برداریم و همان که هستیم باشیم و تمامی ملت ها را مردم کشور خودمان بدانیم برای همه مردم جهان آرزوی سلامتی و پیشرفت و شادی کنیم. بیایید دست در دست هم جهان خویش را کنیم آباد که ظهور منجی عالم بشریت به همراه حضرت مسیح روح اله نزدیک است. بیایید همین چند صباهی که منتظر هستیم را به صلح و صفا و آرامش سپری نماییم.
Mahdi
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۷
41
79
ما از شما آماده تر ولی اینو بدونید ایرانی همون قدر که صلح طلبه و جنگ رو شروع نمیکنه ولی در صورت حماقت شما خیلی خفن ایرانی ها با هم متحد میشن در برابر دشمن خارجی و .....

درود بر ایران مقتدر
مجید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۷
41
73
شما 33 سال هست که میخواید ما رو مات کنید نمونش هم توی طبس که ما مات شدیم البته هر چی تقویت بشید همون شیطان هستید و در برابر خدا هیچ توانی ندارید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۷
21
69
کیش بابا!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۷
32
78
خجالت نميكشه ميخواد تو تنگه هرمز تقويت كنه خودشو؟ خوبه ما بريم تو كانكتيكات خودمونو تقويت كنيم؟ يا خليج مكزيك؟ حالا كيش نشي.
نظرات بینندگان