arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۷۹۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۹ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۰

خاخام بزرگ اسرائیل: خدا احمدی‌نژاد را به جهنم می‌اندازد ولی حسنی مبارک را نجات خواهد داد!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مشرق نوشت: خاخام بزرگ اسرائیل، "حسني مبارک" را "دوست نزدیک" از يهوديان سراسر جهان خواست براي سلامت مبارک و اثبات بي‌گناهي وي در دادگاه، نماز بخوانند.

"عوفاديا يوسف"،‌خاخام بزرگ اسرائيل و رهبر روحي جنبش افراطي مذهبي شاس ادعا کرد که خداوند "حسني مبارک"، رئيس جمهور مصر را از مصيبتي که در آن گرفتار آمده نجات خواهد داد و او بي‌گناه و مبرا از زندان آزاد خواهد شد.
 
اين خاخام يهودي که رئيس جمهور مخلوع مصر را به دليل جلوگيري از ورود اسرائيل به بسياري از جنگ‌ها و گرفتاري در بلايا و مصايب بزرگ دوست نزديک خطاب کرده بود، از يهوديان سراسر جهان خواست براي سلامتي حسني مبارک که جز عزت و احترام و شرف براي مصر ارمغاني به همراه نياورده، نماز بخوانند.
 
عوفاديا يوسف همچنين در خطبه‌هاي نماز هفتگي خود که روز شنبه آن را ايراد کرد، از رهبران اسرائيل خواست به ايران حمله نکنند، چراکه خداوند از ملت يهود و اسرائيل حمايت خواهد کرد و بنابر، ادعايش رئيس جمهور ايران را به جهنم خواهد انداخت.
 
اين خاخام يهودي در خطبه‌هاي نماز هفتگي يهود گفته بود که در هر نسل افرادي يافت مي‌شوند که در صدد نابود کردن و از بين بردن ما هستند،‌ اما خداوند ما را از بلايا حفط مي‌کند و در اين دوره نيز ايران و حماس خواهان نابودي ما هستند.
 
اين خاخام يهودي همچنين در سخنان خود تاکيد کرده بود که اسرائيل نمي‌تواند به باراک اوباما،‌ رئيس جمهور آمريکا اعتماد داشته باشد و حتي از بردن نام او نيز ابا دارد و مطمئن است که خدا براي اسرائيل خواهد جنگيد.
 
خاخام بزرگ اسرائيل ماه گذشته در سخناني از ديدار سرّي خود با حسني مبارک در 28 سال پيش در قاهره و در کاخ رياست جمهوري مصر پرده برداشته و اعلام کرده بود که رئيس جمهور سابق مصر، در اين ديدار از وي خواسته بود، او را تبرک بخشد‌ چراکه به برکت وي، ايمان و باور دارد و به همين منظور، براي تبرک خاخام عوفاديا يوسف دست برسر حسني مبارک کشيده بود.
 
وي در اين‌باره گفت که اين اتفاق 28 سال پيش روي داد و مبارک به لطف تبرک وي بود که 30 بر مصر حکومت کرد، چون حاکميت سه دهه‌اي يک فرد بر يک کشور امري نادر است و اين به لطف دست پر برکت وي نصيب مبارک شده است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۷
5
9
کسی از اون دنیا خبر نداره.هیچ چیزمعلوم نیست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۷
2
15
حسنی مبارک خیانت کرده به آرمانهای مصر و مرحوم عبدالناصر ، اما اگر از فرصت موجود عمر خویش استفاده کند و بتواند با همکاری در انتقال قدرت به مردم کشورش نظر ملت مصر را جلب کند شاید خدا هم از تقصیراتش بگذرد چون پروردگار عالم توبه کار مخلص را دوست میدارد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۷
5
10
اره بعدش تو و نتانیاهو رو بر میداره میبره بهشت !!!! خدا را بشناسید و بجای دروغ گویی بندگی کنید.
نظرات بینندگان