arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۸۲۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۰ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۰

رفراندوم سوری تمام شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس جمهور سوریه روز گذشته اظهار داشت که حملات کنونی علیه سوریه رسانه ای است اما حملات این رسانه ها نمی توانند بر واقعیت های سوریه فائق آیند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری سوریه، بشار اسد روز گذشته در جریان شرکت در همه پرسی درباره پیش نویس قانون اساسی جدید سوریه اظهار داشت: حملات کنونی علیه سوریه رسانه ای و تبلیغاتی است.

وی با بیان اینکه تحولات سوریه را از طریق رادیو و تلویزیون این کشور پیگیری می کند اظهار داشت: اهداف رسانه های سوریه با اهداف رسانه های خاص منطقه تفاوت دارد و اگر در شرایط فعلی این رسانه ها را با یکدیگر مقایسه می کردیم می دیدیم که رسانه های سوریه بهتر عمل می کنند اما با این حال از مقایسه با رسانه هایی که کمتر از ما هستند باکی نداریم.

بشار اسد تصریح کرد: حملاتی که اکنون علیه سوریه انجام می شود رسانه ای است اما رسانه ها علیرغم اهمیتی که دارند نمی توانند بر واقعیت ها فائق آیند شاید در فضا قوی باشند اما در واقعیت این طور نخواهند بود چرا که ما هم در واقعیت و هم در فضای رسانه قوی تر هستیم.
همه پرسی درباره پیش نویس قانون اساسی جدید سوریه از ساعت 7 صبح روز گذشته آغاز شد و تا ساعت 19 ادامه داشت. انتظار می رود نتایج همه پرسی طی 24 ساعت آینده اعلام شود.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
فرشید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
0
2
همون سوری که تو میگی انتخاب جان !
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
0
2
تیتر خبر خود گویای همه چیزاست !
نظرات بینندگان