arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۸۴۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۲ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۰

میرکاظمی: جریان انحرافی جرات نداشت با من طرف شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
کاندیدای مشترک جبهه متحد اصولگرایان و جبهه پایداری در انتخابات مجلس نهم گفت: دولت نهم زحمتکش و ولایت مدار بود اما متاسفانه جریان خاصی بر دولت دهم حاکم است.

مسعود میرکاظمی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه جریان خاصی بر دولت دهم حاکم است، اظهار داشت: در صورتی که این جریان از دولت دهم جدا شود دولت دهم مجددا می تواند به کار خود مثل قبل ادامه دهد.

وزیر سابق دولت های نهم و دهم در پاسخ به این سئوال که با توجه به اینکه گفته بودید در اواخر دولت نهم فشارهایی وجود داشت که البته به زبان شخص رئیس جمهور به برخی وزیران برای تغییر برخی مسئولان وارد می شد، آیا معتقدید در دولت نهم جریان انحرافی وجود داشت یا نه تصریح کرد: در دولت بنده به وزیری بد اخلاق شهرت داشتم که از روی شکم سیری وزیر شده است بنابر این جریان انحرافی جرات نداشت با من طرف شود و شخص رئیس جمهور را جلو می انداخت.

میرکاظمی افزود: دولت نهم زحمتکش و ولایت مدار بود اما متاسفانه جریان خاصی بر دولت دهم حاکم است که بر همه امور اعمال نفوذ می کند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
نوید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
0
3
شما حتی جرات ندارید از کسانی که این جریان را به وجود آورده اند به نام اسم ببرید مگر می شود جریانی که این همه رای آن هیا هو می شود فقط با نام دو نفر گره خورده باشد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
0
3
مشايي هم شده آب پاكي كه هركس خواست برا ي تطهير روي خود ميريزد البته همراه با چند ناسزا .همه مردان اخراجي در نابساماني ها ي امروز شريكند . مگر آنها كه اخراج نشدند و شجاعانه خروج كردند . اين آقايان اگر اخراج نشده بودند هنوزهم بلبلي ميكردند. لگد زدن به جريان انحرافي هم شده اعتبار!
بسیجی زمان جنگ
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
0
3
در صداقت این حرف همین کافی است که ایشان را از وزارت بزرگترین وزارتخانه اقتصادی بر کنار کردند!!!!!! من آنم که رستم بود پهلوان!!!!!!!!!!! تا چه زمان فکر می کنید مردم در رویا هستند؟؟؟؟؟؟؟؟
نظرات بینندگان