arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۸۸۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۷ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۰

ابهام در دلیل لغو برنامه 90

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
در حالي که قرار بود برنامه دوشنبه شب نود با حضور سه کانديداي رياست فدراسيون فوتبال روي آنتن برود و محمدحسين قريب، عزيز محمدي و علي کفاشيان از برنامه هايشان دفاع کنند، اين برنامه به دليل پخش برنامه هاي انتخاباتي لغو شد.

عادل فردوسي پور تهيه کننده و مجري برنامه در گفتگو با مهر ضمن تاييد اين خبر گفت: تمامي هماهنگي هاي لازم براي حضور مهمانان در برنامه امشب صورت گرفته بود و قرار بود آقايان قريب، کفاشيان و عزيز محمدي در اين برنامه حضور داشته باشند اما بنا بر دلايلي که مشخص است اين برنامه روي آنتن نخواهد رفت.

فردوسي پور ادامه داد: آيتم هاي مختلفي براي برنامه هاي امشب در نظر گرفته بوديم و همه هماهنگي ها با مسئولان شبکه سوم سيما و کانديداهاي فدراسيون فوتبال نيز صورت گرفته بود اما صبح امروز به ما خبر دادند که اين برنامه پخش نخواهد شد.

حسین ذکایی دبیر شورای سیاست‎گذاری ورزش صداوسیما در گفت و گو با رجانیوز در این باره گفت: «من در تهران نیستم و نمی دانم چرا پخش برنامه نود لغو شد قطعا اگر اطلاعاتی در این باره داشتم، به شما ارائه می‌کردم اما واقعا روحم از این ماجرا خبر ندارد.»

وی در ادامه گفت: «مطمئنا اگر نیاز به توضیح خاصی در خصوص این ماجرا باشد، روابط عمومی شبکه سوم سیما در این خصوص اطلاعیه‌ای منتشر خواهد کرد، از این رو نمی توانم در این خصوص حرفی بزنم.»
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
0
20
"اما بنا بر دلايلي که مشخص است اين برنامه روي آنتن نخواهد رفت."

بازم به قول عادل برنامه خیلی خودجوش پخش نمیشه
نظرات بینندگان