arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۸۸۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۷ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۰

قلعه نوعی: سرمان را بریدند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
امیر قلعه نوعی درحالی اردوی تیم تراکتورسازی را در ترکیه برگزار کرده ، که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در آخرین احکام صادره خود تیم او را به علت تخلفات هواداران تبریزی در بازی تراکتور با صنعت نفت آبادان، به پرداخت هفت میلیون تومان جریمه نقدی محکوم کرده است.



حالا امیر قلعه نوعی ، این جریمه را  به  بازی سرخپوشان تبریزی با استقلال ارتباط داده و در گفتگو با خبر آنلاین نسبت به حکم کمیته انضباطی این گونه وامنش نشان داده است: " این موضوع برای ما خیلی جالب است که در بازی با استقلال آن بلاها را سرمان آوردند و اتفاقاتی را دیدم که در این 32سال ندیده بودم ولی ما جریمه شده‌ایم. واقعا خیلی جالب است که سرمان را بریده‌اند و حالا جریمه هم شده‌ایم. احسان حاج‌صفی قسم اهل‌بیت(ع) را خورده که توپ به دستش نخورده است و مثل اینکه در این مملکت قسم اهل‌بیت(ع) خوردن هم جریمه دارد. ما هنوز هم داریم تاوان بازی با استقلال را پس می‌دهیم و متأسفانه نمی‌دانم چه بگویم. در یک کتاب داوری می‌خواندم که تصمیم اشتباه یک داور می‌تواند حتی در سرنوشت یک مربی یا یک تیم تأثیر بگذارد."
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
1
4
آقای قلعه نوعی والله هر جای دنیا بود تیم شما به خاطر رفتار هوادارانش در بازی با استقلال چندین جلسه از حضور در ورزشگاه محروم میشد حالا شما میگید سر ما را بریدند!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
1
3
قلعه نوعی واقعا حاشیه ساز است
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
1
3
***اخه چه ربطي به استقلال داره؟جريمه بعلت تخلف در بازي با نفت بوده.
استقلال بازي آسيايي داره و اين حرفها از اميرخان كه يك استقلالي قديميه بعيده تو اين شرايط.***
نظرات بینندگان