arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۸۹۳
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۰۰ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۰

اخبار مهم "انتخاب" در 60 ثانیه/دوشنبه 8 اسفند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : "60 ثانیه" عنوان خبری است که روزانه مهمترین اخبار منتشره در "انتخاب" را در یک خبر جمع آوری کند که در طی "60 ثانیه" امکان ملاحظه همه اخبار وجود دارد. این بخش، در ستون "مهمترین عناوین روز" منتشر می شود:

اخبار دوشنبه 8 اسفند:

تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۰ - ۲۱:۴۰
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۰ - ۲۱:۳۹
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۷:۵۱
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۷:۴۷
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۷:۱۲
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۶
اصغر فرهادی پس از پیروزی در اسکار، با شرکت در یک نشست خبری به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد.وی گفت: بابت این جایزه خیلی خوشخالم و معتقدم که مردم ایران هم خیلی خوشحال هستند و در واقع این موضوع است که برای من اهمیت بسیار دارد.
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۴
اینکه من و رئیس جمهور چیزی علیه یکدیگر داریم، خاله بازی است؛
در ماجراي استيضاح وزير اقتصاد آقاي توكلي گفتند «آقاي لاريجاني روز استيضاح، ناهار پيش آقاي احمدي نژاد نشستند و ناگهان نظرشان عوض شد و يك مرتبه گفتند وزير عذرخواهي مي كند.» اين قضيه تا چه حد صحت دارد و مجلس چرا نتوانست يك وزير را استيضاح كند و بر سر تصميمي كه گرفته بود، بماند.
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۴
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۱
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۰
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۰
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۲
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۱
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۹
فروش این محصولات به اذربایجان در زمان حساسی انجام شده است. اسرائیل همواره در تلاش برای تشکیل اتحادی دیپلماتیک با کشورهای منطقه است تا از انزوا خارج شود.
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۰:۱۷
دن مریدور، وزیر اطلاعات و انرژی اتمی اسرائیل گفت: سقوط بشار اسد باعث پایان انحاد سوریه با ایران و محمود احمدی نژاد می شود و این موضوع به نفع اسرائیل است.
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۸
ادعایی جدید:
این موضوع در حالی است که دولت بمن اعلام کرده بود که با پیشنهاد امریکا برای ایجاد پایگاه موقت نظامی در جزیره سوکترا موافقت نکرده است. "سوکترا" در 80 کیلومتری شرق شاخ افریقا و 380 کیلومتری جنوب شرقی ساحل یمن به دریای عدن و سرخ واقع شده است.
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۰ - ۰۸:۴۸
اصغر فرهادی پس از دریافت جایزه گفت: هم اکنون بسیاری از ایران در سراسر جهان در حال تماشای ما هستند و من تصور می کنم که انها خیلی شاد باشند.
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۰ - ۰۶:۲۳
اصغر فرهادی پس از دریافت جایزه گفت: هم اکنون بسیاری از ایران در سراسر جهان در حال تماشای ما هستند و من تصور می کنم که انها خیلی شاد باشند.
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۰ - ۰۶:۲۳
نظرات بینندگان