arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۹۱۳
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۰ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۰

جوادي‌آملي:براي دفاع از خون شهدا در انتخابات شرکت کنيم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

حضرت آيت الله جوادي آملي ضمن دعوت همگاني به حضور گسترده در انتخابات، تاکيد کردند: دفاع از خون شهدا و ميراث انقلاب ايجاب مي كند كه همه در انتخابات شركت كرده و دشمن را مايوس نماييم.

به گزارش انتخاب به نقل از مرکز خبر حوزه، معظم له در ديدار  اعضاي ستاد انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي استان قم گفتند: دين، قرآن، عترت و خون شهدا مايه قدرت و آبروي نظام و انقلاب اسلامي است و تلاش در جهت حفظ و صيانت از اين ميراث ارزشمند، بر همه لازم است .

حضرت آيت الله جوادي آملي ضمن دعوت همگاني به حضور گسترده در انتخابات، تصريح كردند : دفاع از خون شهدا و ميراث انقلاب ايجاب مي كند كه همه در انتخابات شركت كرده و دشمن را مايوس نمايند

استاندار قم نيزدرابتداي اين ديدار با ارائه گزارشي از روند اجراي انتخابات در استان، گفت : امور اجرايي انتخابات در استان به طور رسمي از چند ماه قبل  آغاز و با ثبت نام داوطلبين، تشكيل هيات اجرايي، بازرسي و نظارت ادامه پيدا كرده است.

حجت الاسلام والمسلمين محمد حسين موسي پور با بيان اين كه تمامي مراحل اجرايي انتخابات در استان از ابتدا تاكنون در چارچوب قانون و با كمال آرامش پشت سر گذاشته شده است، از آمادگي كامل مجموعه دست اندركاران براي برگزاري انتخابات شكوهمند در سطح استان خبر داد و تصريح كرد:  همه سعي و تلاش خود را براي برگزاري انتخاباتي سالم و باشكوه بكار خواهيم گرفت.

وي به ديگر تمهيدات اتخاذ شده براي اجراي مطلوب انتخابات اشاره كرد و افزود: بيش از 9 هزار نفر از نيروهاي مختلف مردمي به طور مستقيم در برگزاري انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در استان قم مشاركت دارند.

حجت الاسلام والمسلمين موسي پور تعداد كانديداهاي نمايندگي مجلس را قم را از سرانه كشور بالاتر دانست و گفت: به ازاي هر كرسي مجلس 15 نفر كانديدا با يكديگر رقابت مي كنند.

استاندار قم با اشاره به اين كه با نزديك شدن به زمان انتخابات، شور و نشاط انتخاباتي بيشتر مي شود، خاطر نشان كرد: علي رغم محدوديت هاي قانوني در تبليغات، فضاي تبليغاتي سالم، رقابتي و پر شوري را در استان شاهد هستيم.

وي با بيان اين كه شان قم ايجاب مي كند كه انتخابات استان از هر حيث نمونه و سرامد كشور باشد، افزود: همه كانديداها ، احزاب و گروه ها بايد با رعايت اخلاق انتخاباتي و پرهيز از تخريب يكديگر در جهت كمك به برگزاري انتخاباتي سالم و باشكوه و در شان نظام مقدس جمهوري اسلامي حركت كنند.

حجت الاسلام والمسلمين موسي پور با اشاره به اين كه شرايط خاص ملي، منطقه اي و بين المللي، اهميت ويژه اي به انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي بخشيده است، گفت: بصيرت، شور و شعور بالاي مردم فهيم و هوشيار ايران اسلامي، حماسه ديگري را در 12 اسفند ماه رقم خواهد زد.
نظرات بینندگان