arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۹۲۲
تعداد نظرات: ۱۴۸ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۱۰ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۰

واکنش فرج الله سلحشور به موفقیت فرهادی: ارزش ندارد! / در اسکار به اسرائیلی ها جایزه صلح داده اند!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فرج الله سلحشور انتقادات تازه‌ای را نسبت به برپایی جشنواره فیلم فجر و جوایز آن و نیز موفقیت تازه سینمای ایران در اسکار مطرح کرد.

کارگردان مجموعه «یوسف پیامبر» در گفت و گو با سایت سینماپرس، به جشنواره فیلم فجر تاخت و گفت: برخی از آثاری که در جشنواره سی ام فیلم فجر برگزیده شدند آثاری ارزشمند بودند و به حق انتخاب شدند اما برخی از آثار از روی مصلحت اندیشی انتخاب شدند و به خاطر سابقه ای که آن افراد در گذشته داشتند به آن ها تعلق گرفت نه فیلم هایی که در جشنواره امسال با آن شرکت کرده بودند.

سلحشور جشنواره را به مصلحت اندیشی متهم کرد و ادامه داد: مصلحت اندیشی مهم ترین آفت سینما است. به کسانی که لیاقت نداشتند به اسم پیشکسوت و از روی مصلحت اندیشی بها داده ایم و آن ها هم قدر این احترامی که به آن ها گذاشته شده، ندانستند.

وی ادامه داد: ظلم است که در کنار افرادی مانند جمال شورجه و حسین زندباف از کسی تجلیل می شود که ساواکی هم بوده است.

سلحشور با تاکید بر این که کلا جشنواره‌ها را قبول ندارد، تصریح کرد: در جشنواره امسال هم شرکت نکردم، چرا که خودم را عضوی از جامعه سینمایی نمی بینم اما براساس آن چه شنیدم جشنواره امسال نسبت به سال های گذشته منظم تر برگزار شده است.

وی در ادامه با بیان این مطلب که می‌ترسم باز هم حرفی بزنم که توهین به کسی محسوب شود، گفت: آن چه واضح است این که هیچ یک از جشنواره ها در کشور در مورد سینمای ما برگزار نمی‌شود و مانند این است که جشنواره برای سینمایی برگزار شود که سینمای آمریکا است. جشنواره‌ای هم که برای این مملکت نباشد ارزشی ندارد.

سلحشور همچنین درباره آخرین رویداد و موفقیت سینمای ایران و کسب جایزه اسکار بهترین فیلم خارجی توسط «جدایی نادر از سیمین»(اصغر فرهادی)، اظهار کرد: آیا مطرح شدن ارزش است؟! آیا هر مطرح شدنی ارزش محسوب می شود؟ آیا هالیوود و بالیوود که به عنوان بزرگ ترین کشورها در تولید آثار سینمایی شناخته شده اند اعتبار و ارزش دارند؟

وی ادامه داد: به نظر من این موضوع که فرهادی به ارزش‌ها اهانت کرده و با سیاه نمایی ایران جایزه دریافت کرده است ارزش نیست و این خود یک ضد ارزش و ننگ است.

کارگردان «اصحاب کهف» با بیان این مطلب که خیلی از افراد می‌خواهند امام (ره) را از عرصه سیاست و فکر و اندیشه حذف کنند، تصریح کرد: امام خمینی (ره) می گفتند که وقتی خارجی ها از شما تعریف می کنند به خودتان شک کنید. مقام معظم رهبری هم در ادامه راه امام تاکید کردند که جوایزی که جشنواره های خارجی می دهند ارزشی ندارند.

وی افزود: اگر جشنواره های اسلامی و مذهبی مقامی گرفته شود ارزش دارد اما جشنواره هایی مانند اسکار که هر عاقلی اهداف آن را می‌داند و به رهبران اسرائیل جایزه صلح می‌دهد ، ارزشی ندارد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۴۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۶۵
ارش7
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
454
1806
اين اقا هرچي دلش ميخواد ميگه .شده مثل آقاي مايلي كهن.تو هر صنف بايد يك ادم بي منطق باشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
اونایی که منفی دادن خیلی عقده ای هستن.بذارین حداقل دو روز خوشحال باشیم بعد گند بزنین به خوشحالیمون جناب سلحشور
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
ببخشید اشتباهی منفی دادم!
سها
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
خدا شاهده اشتباهی منفی زدم...

یک رای از منفی ها کم کنید و به مثبت ها بیفزایید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
خیلی جالبه که امروز 51 منفی به تمام نظراتی که مخالف آقای سلحشور بود اضافه شده ! من همشو شمردم امروز درست 51 منفی به همه اضافه شد.
جناب سلحشور معلوم نیست این 51 نفر رو از کجا آورده که اینجا ازش دفاع کنن.
انتخاب انتخاب نستی اگه تایید نکنی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
ببخشید چی شد یهو امروز تعداد موافقان آقای سلحشور زیاد شد که راه به راه به مخالفان - میدن و به موافقان سلحشور + میدن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بوی دروغ داره میاد بوی فریب بوی خیانت. از خدا بترس سلحشور
انتخاب تو رو حضرت عباس تایید کن.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
141
548
سياه نمايي كرده؟؟؟؟؟؟ به نظر من كه در مورد فضايل اخلاقي ايراني به ويژه در مورد دروغ نگفتن و توجه به حلال حرام و اهميت دادن به فرزند غلو هم كرده بود!

اگر واقعيت رو مي خواست نشان دهد بايد پدراني رو به تصوير مي كشيد كه براي تامين مخارج اعتياد خود فرزند خودشون رو هم مي فروشند يا روند رو به افزايش فرزند و همسر آزاري رو نشان مي داد. مه اين همه محبت به افراد خانواده كه اين روزها نايابه!.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
واقعیت: دزدی فیلمنامه توسط یک فرد مدعی مذهب و ساخت سریالهای مذهبی!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
احسنت..حقا که حرفت درسته دوست من
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
تازه دلش نخواسته که حرف بزنه!!! آخی !!! نازی !!! این همه حرف های مهمل زده باز هم می گه می ترسم حرف بزنم مبادا به کسی توهین بشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
228
642
مغرضانه گفته اند.
ناشناس
|
United States
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
223
679
سلحشور جان اونی که جایزه صلح داره نوبله، نه اسکار!!
ولی شما راحت باش
پاسخ ها
صدیقه
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
افرادی که منفی دادند منظورشون چی بود ؟ یعنی اسکار جایزۀ صلح نوبل داره ؟
مهدی79
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
بابا حالا اون از روی...یه چیزی گفته شما دیگه آبروشو نبر
مینا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
806
340
من تمام حرفاتوقبول دارم جناب آقای سلحشور عزیز.این جایزه هیچ ارزشی واسه مملکت ما نداره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
به برکت وجود امثال شما بهتر از صدتوبره زر است که امثال سلحشور در این مملکت قحط الرجال میشوند هنرمند!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
و همچنین حرف های شما
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
اگر بفرض محال هیچ ارزشی نداشته باشه حداقل این ارزش رو داره که شماها و امثال آقای سلحشور فرصتی برای گفتن اراجیفتون داشته باشید. (حالا انتخاب چاپ نکن)
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
تا ارزش از نظر شما چی باشه. شما که اخراجی ها رو یه فیلم با ارزش می دونید دیگه تکلیفتون معلومه. در ضمن فکر نکنید مملکت فقط مال شماست ار همین مثبت و منفی ها معلومه که اکثریت جامعه ما چه نظری دارن پس خودتونو با "مملکت ما" جمع نبندبن!
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
واسه مملکت شما شاید ارزشی نداشته باشه - اما واسه مملکت ما (ایران زمین) با ارزش ترین هست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
1
87
یعنی چی؟!
جمشید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
6
362
آقای محترم یکم فقط یکم ظرفیت داشته باش .
وجدان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
162
392
اگر فیلم خودش 2 تا جایزه بین الملی میگرفت مطمئنم الان از فرهادی تعریف می کرد
پاسخ ها
مهدی79
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
اینجاست که میگن بترکه چشم حسود
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
107
588
سلحشور گفت: "...... چرا که خودم را عضوی از جامعه سینمایی نمی بینم ......".

جالبه که بسیاری از صاحبنظران سینما هم همین نظر رو در مورد جنابعالی دارند.
خوبه که لااقل در این یک مورد اتفاق نظر دارید!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
احسنت! آقای شورجه کلاهتو بالاتر بذار!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
اگر خودش رو جزو جامعه سینما نمیدونه پس بیجا میکنه راجع به کاری که بهش تعلق نداره اظهار نظر میکنه!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
بنده خدا سوخیده!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
874
273
دمت گرم که حرف دل مردم رو زدید جناب سلحشور. انشالله روزی بساط مفسدین از سینمای ایران جمع بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
مردم؟ نکنه منظورت ... هستند؟
مهدی79
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
منظورت کدوم مردمه؟همین تعداد انگشت شمارمخالف!!!مگه نه اینکه رای با اکثریته.تازه اگه قرارباشه بساط مفسدین از سینمای ایران جمع بشه خود این آقا اولین نفره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
شما سخنگوی مردمی؟؟؟ از طرف خودت نظر بده.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
خودتو با "مردم" جمع نبند. اگه چشم داری مثبت ها رو ببین هر چند که واسه امثال شما دیگه چشمی واسه دیدن باقی نمونده همش تعصبات و قضاوت های کورکورانه است. ما هم امیدواریم بساط متحجرین و مفسدین حداقل از سینمای ایران برچیده بشه!
در ضمن این موفقیت درخشان آقای فرهادی رو به ایشون و تیمشون تبریک می گم و به کوری چشم حسودان ما منتظر دومیش هستیم!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
"مفسد" ديگه تند رويه !!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
مفسد کسانی هستند که افکاری مریض نظیر افکار شما رو دارن!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
مفسد؟؟ ببخشید اینجا سینماست هیات دولت نیست!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
111
539
میشه لطفا" یکی به این آقا فرق اسکار و نوبل را توضیح بده ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
نوفهمه داداش من! نوفهمه! چیو توضیح بدیم؟
مهدی79
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
چه فایده! نرود میخ آهنین در سنگ
میثم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
نه نمیشه - چون نوفهمه
نوید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
121
92
استاد قدر این مصلحت اندیشی را بدانید اگر نبود اصلا تحملت نمی کردند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
تف به این مصلحت که دزد فرهنگی میشود فیلمساز مذهبی!
sina
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
110
466
اگر همین آقای سلحشور اسکار را میگرفت چه میشد؟؟ تمام این حرفها برعکس گفته میشد,
آقای سلحشور حسادت هم حدی داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
خاله را خا*ه بدی خالو شدی!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
108
442
من بعنوان یک ایرانی از دیدن این فیلم لذت بردم و سوژه آن بسیار عالی و جذاب بود. جای بسی تعجب است که یک کارگردان ایرانی چنان بر داشتی دارد. واقعاً متاسفم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
کارگردان؟؟ شوخی میفرماین؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
108
306
يعني اگه به شما اسكار بدن ميگي نه نميخوام صهيونيستيه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اصلا ميدوني اسكار چيه؟
شما تو كدوم مسابقه جايزه بردين ؟
پاسخ ها
استهبان
| United States |
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
تومسابقات حسودترین ها - تندروترین ها - بی منطق ترین ها - صادق ترین ها ( مخصوصا در مورد استفاده از سناریوی دیگران)
رض
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
105
354
اگر ماجرای فیلم حتی 1 درصد هم به واقعیت جامعه ما نزدیک باشه کارگردان فقط نقش یک قصه گو رو بازی کرده. آیا آدمهای از این دست تو جامعه ما کم پیدا میشن؟ آق فرج فیلم رو با عینک بدبینی همیشگی دیدی؟ من که تا یک ساعت بعد از دیدن فیلم واقعا این حس رو داشتم که این شخصیت ها دارند زندگی واقعی خودشون رو می کنن. کمی جوونمرد باش!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
عینک بدبینی کجا بود! کار از جاهای دیگه شون مشکل داره!
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
108
380
شك ندارم فرق بين أسكار و نوبل را نمي دانند...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
په نه په!
مهدی79
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
شک نکن! مطمئن باش که نمیداند ونخواهد هم دانست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
108
276
در جشنواره ی سینمائی اسکار جائزه ای به نام صلح وجود ندارد
منظور آقای سلحشور جائزه ی صلح نوبل است که تنی چند از رهبران اسرائیلی آن را بدست آورده اند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
رفقا برایشان چند مطلب گفته اند ایشان مطالب در ذهنشان قاطی شده!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
484
130
خودتون هم می دونید که حق با جناب آقای سلحشور است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
شما راحت باش!
مهدی79
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
فعلاً که فقط تو میدونی!!!
تهران
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
آره دیگه فعلا شماها بتازونید امثال سلحشور...
راحتی فیلمنامه میدزدن و کسی هیچی نمیگه...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
شما برو اخراجی هاتو ببین
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
165
544
برات متاسفم /
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
نمی فهمم این همه منفی بخاطر چیه؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
اخیرا بنابر توصیه‌ی مقامات ذیصلاح (!!) حدود ۵۰ منفی عرزشی بصورت سهمیه و پیش فرض در اختیار دوستان همیشه پلاس عرزشی قرار میگیرد تا توازن منفی ها برقرار شود.
ناشناس
| United States |
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
جدیدا منفی مثبت ها یه کم تابلو نشده!
مهدی79
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
منفی ها فقط به خاطر سوزشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
به این نوع منفی ها میگن منفی خودجوشانه :)
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
114
325
آقای سلحشور منظورتون جایزه صلح نوبل بود؟ به خدا آکادمی اسکار این جایزه ای که شما میگید و تا حالا به کسی نداده؟ ؟ ؟
انشاالله شما طرحشو بدین از سال بعد اجراییش کن.متاسفم به خاطر این همه کینه و حسد
ناشناس
|
Sweden
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
157
240
اون نوبله که جایزه صلح داره نه اسکار.
حدیث
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
105
190
نه ، همون تو خوبی ... !!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
418
179
درود بر سلحشور
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
الحق که به هم میایید!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
106
291
آخه تو اسکار جایزه صلح میدهند؟؟؟؟
کمی مطالعه هم خیلی خوبه ها؟؟؟؟
آفرین بر آقای فرهادی که اسم ملت ایران را بلند کردی
؟؟؟
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
106
213
ببخشید شما؟
شما که خودتون خودتون و سینمایی نمیدونید اظهار نظر نکنید لطفا
هزار بار تبریک برای این افتخار.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
بی انصاف نباش! دست کم به این واقع بینی رسیده!
ناشناس
|
United States
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
109
166
من هميشه واكنش‌هاي آقاي سلحشور به موفقيت افراد ديگه نظير آقاي فرهادي رو دنبال ميكنم. واقعا خيلي واكنش‌هاش برام بانمك و خنده دار است. نازي آقاي سلحشور. نازييييييييييييييييييييييييييييي
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
عجب بیکاری هستی شما! این فرج خان ارزش توجه داره؟؟
باران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
108
271
آقای سلحشور !
اگه خودتون رو اهل جامعه سینما نیمدونید واسه چی اظهار نظر میکنید ؟؟
اگر مطرح شدن ارزش نداره چرا برای مطرح شدن به هر راهی میزنید و آخر سر هم با جمله ای از امام خمینی (ره) خودتون رو از جوابهای احتمالی دیگران تبرئه میکنید ؟؟ امام بزرگوار هرگز به کسی توهین نمیکردن پس چرا شما که پیرو ایشان هستید به خودتون اجاره میدید که در ملاعام به سینمای ایران بگید فاحشه خانه و هر بار خوشحالی رو به کام مردم تلخ کنید و با سخنان تند و ناعادلانه به دیگران تهمت بزنید ؟؟
آقای سلحشور. راههای دیگری هم برای جلب توجه هست.چرا این یکی دو سال انقدر روی اعصاب هنرمندان راه میرید ؟؟؟
شما که در وادی هنر نقشی ندارید چرا مدام بیانیه صادر میکنید ؟؟؟
چرا دست از سر هنر و هنرمندان و مردم هنر دوست بر نمیدارید ؟؟
چرا جو رو متشنج میکنید ؟؟ چرا یک بار به خودتون نمیگید که همه ی ما ایرانی هستیم و درست نیست که به هموطن خودتون توهین کنید. چرا دست از سر ما مردم برنمیدارید با این بیانیه ها ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
مهدی79
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
چقدر سئوال ازش پرسیدی!!!بابا این یارو سی پی یوش ضعیفه هنگ میکنه ها!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
160
228
آقای سلحشور
شما رو به قرآن ساکت باشید.هیچ کس از شما نخواسته که با این حرفها هموطنان خودتون رو آزار بدید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
اگه قرآن رو قبول داشته باشه...
م.ح
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
173
318
واقعا امثال شما سلحشور رو نمیتونم درک کنم.آخه هدفت چیه؟چرا هرچیزی رو سیاسی میکنی جناب؟چش نداری موفقیت ببینی خوب حرفم نزن دیگه.عجبا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
هدف؟؟ چی بیده؟؟
امير
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
109
228
پس اگه اينجوره مدالهاي طلا و نقره علمي و ورزشي ما هم چون خارجي ها دادن ارزشي نداره..واي منو ببين كه براي حرفهاي بي ارزش سلحشور دارم كامنت ميذارم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
آخریشو خوب اومدی!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
احسنت بر این مثالی که زدی..راست میگه امیر پس اگه اینطوری کل مدالهای المپیک و جهانی که در غالب علم و ورزش از خارج گرفتیم هیچ ارزشی نداره!!!!!
نادر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
108
201
ایشان ظاهرا برگزارکنندگان جشنواره فجر را که به این فیلم جایزه سیمرغ بلورین را دادند نیز خارجی میدانند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
108
247
قانون اول سلحشور
جایزه صلح نوبل = جایزه اسکار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
قانون اول سفاهت!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
162
334
اين بابا داره از حسودي ميتركه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
ترکیده! این بقایاشه!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
67
82
مقصر این آقا و سایر کیس‌های سایکوتیک مطرح شده در جامعه نیستند! مقصر کسانی هستند که این آقا و امثالشان را در مقام مقایسه با فیلمسازان بزرگی مثل فرهادی قرار دادند (ولو به نیت تمسخر) اما همین باعث شد اینها شیر شده و توهم همپایگی با این بزرگان را مبتلا شوند!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
57
83
ضمنا یادم رفت بگویم که این بابا چندتا مطلب را جسته گریخته برایش از سایت های خبری خوانده اند، همه را باهم قاطی کرده و تلاوت نموده که: در اسکار جایزه صلح نوبل میدهند!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
55
155
همه منفی ها رو مطمئنم خود سلحشور داده !!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
باز هم 51 نظر منفی.واقعا خجالت آوره جناب سلحشور.میای اینجا خودت منفی میدی.خجالت بکش
دانشجو...
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
210
108
با نظر آقای سلحشور موافقم. بسیار ساده انگاریه که این جایزه رو هنری بدونیم. کاملا مشخصه که این جایزه صد در صد سیاسیه. چرا؟! چون غربی ها بسیار متعصب تر و زرنگ تر از این حرفها هستند که بخوان جوایزی امثال اسکار رو از انحصار خود و هم فکرها و هم مسلک های خودشون خارج کنند، و البته بیان اون رو به کسی بدن که کشورش دشمن درجه یک اونها و اسرائیل هست. اگر این فیلم یک فیلم کاملا مذهبی و ایرانی ( نه ضد ایرانی و ضدارزشی) و کارگردانش هم یک فرد انقلابی و ضد صهیونیست می بود و یا فرهادی حرفی که آقای فراستی گفت رو اونجا می زد و باز هم اسکار می گرفت، اون موقع کاملا مشخص بود جایزه کاملا هنری هست ولی دیدید که اینطور نشد.
ولی من شخصا با اون روحیه فریبکارانه و زیرکی خاصی که غربیها دارن نمی تونم به این راحتی سیاسی نبودن این جایزه رو باور کنم. پیشنهاد می کنم دوستان تمام فیلمهایی رو که قبلا جوایز خارجی دریافت کردند رو یک مروری بکنند و ببینند که آیا در همه اونها یک نقطه مشترک ( عقب افتاده نشان دادن جامعه ایرانی) وجود ندارد؟ اگر در یکی از اونها این وجه مشترک وجود نداشت جای بسی تعجب هست.
ببینید دوستان این که یک فیلم ایرانی اسکاری بشه بسیار خوب هست اما چه فیلمی؟ فیلمی که با سیاه نمایی کردن از جامعه ایران جایزه بگیره اونم از دست آمریکایی ها؟ این چه ذهنیتی به شما میده؟ یه ذهنیت مثبت؟! در هر صورت این نظر من هست و خواهش می کنم بیاین همه به نظرات هم احترام بذاریم و اگر هم مخالف هستیم توهین نکنیم.
ممنون
پاسخ ها
آرمان
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
حرف دل منو زدی
عزیزم
به هم وطنان گرای تبریک و به خودم که همچین همو طنانی دارم از جایزه سیاسی خوش هال میشن تسلیت میگم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
109
181
گر بدی گفت حسودی و رفیقی رنجید
گو تو خوش باش که ما گوش به احمق نکنیم
(حضرت حافظ)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
اینجا هم 51
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
105
193
میشه اقای سلحشور لطف کنی دیگه اظهارنظر نکنی یا به عبارت محترمانه زر نزنی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
68
127
باور کنین دنیا داره راه رو اشتباه میره و هر روز مار و متهم میکنه دنبال بمب اتم هستیم اینها احتمالا تشعشعات این آقای سلحشور رو با دستگاههای مخصوص بدست میارن فکر میکنن ما دنبال بمب اتم هستیم برای امتحان از تمام بازرسهای آژانس دعوت کنیم ببان دور این سحشور حلقه بزنن و بعد یک خبر سینمایی بدین که مثلا فلان هنرپیشه زن و یا مرد در فلان جشنواره جایزه گرفته و بعد تشعشعات ناشی از حسادت و کج فهمی و نادانی و بیماری و غرض ورزی و مشکلات روانی رو در اطراف این آدم اندازه بگیرن باور کنین اگر این بنده خدا را به عنوان یک بمب اتمی در حال انفجار معرفی نکردن هر چی خواستین بگین
امینی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
64
137
آدم اگه میخواد حزب اللهی هم باشه حزب اللهی بی تعصب باشه مثل سیدجواد هاشمی نه مثل سلحشور که با حرفای بی ربط مردم رو از حزب اللهی ها بیزارکنه . واله به نظر من همین اصغرآقای فرهادی بی ادعا خیلی بیشتر تونسته تاثیر مثبت تو اجتماع بذاره تا آقای سلحشور پرمدعا .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
24
106
لطفا صحبتهای افراد کارشناس را تیتر یا انتشار دهید افرادی مثل سلحشور سواد سینمائی ندارند که حرف درستی بزنند
ع .ر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
64
68
به اعتقادبنده کسی که به کشوروهموطناش هیچ تعصبی نداره مطمئنا به دینش هم تعصب نخواهدداشت وتمام اظهاراتش برای تظاهروخودنمایی می باشد
امیدوارم که هنرپیشه های سینما بازی کردن درفیلمهاوسریالهای ایشان رابخاطر بیان نمودن سخنان سخیف وبی ارزششان تحریم نمایند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
اینجا هم 51 نظر منفی...واااااااااااااااااااااااای
خیلی نامردین اگه اینا رو تایید نکنید تا همه بفهمن
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
53
131
بابا یکی باطری این آقارو در بیاره طفلک ، تلف شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
باز هم 51 نظر منفی. ببینید !!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
53
76
جناب سلحشور
شما که سینمائی نیستی و خودت هم قبول داری و میدانی که ورود شما به فیلم و سریال و کارگردانی و ... از کانالهای خاص بوده. حالا چرا مرز خودتان را حفظ نمیکنید؟ در مورد همان مسائلی که خودتان را جزئی از آن نمیدانید، نظر ندهید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
51 نظر منفی ! ببینید
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
55
100
اسرائیلی ها هم از این که جایزه اسکار به فرهادی رسید مثل استادسلحشورباسواد؟ اظهار ناراحتی شدیدکردند چون فرهادی رقیب اسرائیلی را در همین اسکار شکست داد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
82
45
هرکس برای ایران من کاری کند نام وآوازه آن درجهان بلند شود درهنر دراقتصاد درسیاست درنواوری مابرای ان افتخار خواهیم کرد.آقای سلحشور شماآدم بزرگی هستین وبا کارتان درفیلم یوسف پیامبر ثابت کردین اما بدان کسانی در دل ما جا دارد که اندیشه مثبت داشته باشد.باآرزوی توفیق برای تمام کسانی که برای ایران دلش واقعا میطبد نه شعار میدهد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
اشتباهی مثبت دادم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
3
75
ببخشید .سلحشور کیه؟
مهدی79
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
104
128
بازم تو سلحشور!!!! آخه کی میخای از رو بری. وقتی اسم تو رو میشنوم یاد اون سنجاب کارتون بنر میافتم که همش ساز مخالف میزد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
من یاد اون سنجابه میفتم تو عصر یخبندان که ول کن اون فندق نبود ! بابا دست بردار سلحشور
فاروق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
107
111
مرگ بر ظاهر سازي .... درود بر بيان واقعيتها...وقتي اين فيلم إيرانيو نيون ميده چرا بترسيم از بيان أون... هرچند مسايل سياسي رو نادخيل در جايزه نمي دونم
گربه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
53
174
گربه که دستش به گوشت کیلویی 40هزارتومان نمیرسه میگه میو
ناشناس
|
United States
|
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
54
129
آخی آقای سلحشور داری میسوزی عیب نداره.......

شما که فرق اسکار و نوبل رو تشخیص نمیدی چرا نظر میدی برو همون شغل فیلمنامه دزدی رو ادامه بده.......
ایرانی مسلمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
52
120
یکی بیاد جلوی اینو بگیره یه موقع از حسودی نمیره. نمیدونم چش شده این روزها پاچه همرو می گیره.آقای فرهادی از تو به خاطر این کسب افتخار برزگ ممنونیم.
ايراني
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
78
140
آدم چقدر بايد بيسواد باشه كه ندونه هاليوود و باليوود كشور نيستند و اسكار با نوبل فرق ميكنه !
شما از خودت انتقاد كن مهندس!!!!!!!!!!!!
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
53
149
فرج جون ما مفسد، ما سیاه نما ، اصلا ما فیلمنامه دزد....!

تو خوبی عمو جون؟!
kamyar
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
53
118
آقای عزیز چطور این خوبه که ما قتل و غارت و بمب گذاری توی کشورهای دیگه رو تو بوق و کرنا کنیم ولی از واقعیتهای جامعه خودمان دست بکشیم .انقدر نان به نرخ روز خور نباش و در مقابل این افتخار سر تعظیم فرود بیار. در ضمن توی فیلمهایی که اسکار میگیرند از لوده بازی و مسخره بازی آثار ارزشمندی مثل اخراجیها!! خبری نیست.شما هم مگر اینکه با این اظهار فضل کردن آبکی خودتان را معروف کنید.
محمود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
53
120
در اينكه اسكار ارزشمندترين جايزه بين المللي سينمايي است و هر هنرمندي در عرصه سينما آرزوي حتي كانديداتوري در اين رويداد را دارد شكي نيست. آقاي سلحشور كتمان اين قضيه مثل اينست كه بگوييم جام جهاني فوتبال هيچ ارزشي ندارد و ملاك ما ليگ برتر داخلي خودمان است آيا اين شدني است ؟
وحید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
53
136
سنگ بدگوهر اگر کاسه زرین بشکست
قیمت سنگ نیافزاید و زر کم نشود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
52
124
اصغر فرهادی پس از دریافت اسکار گفت: سلام به مردم خوب سرزمین‌ام. در این لحظه بسیاری از ایرانیان در سراسر جهان ما را تماشا می‌کنند. فکر می‌کنم که آن‌ها بسیار خوشحال هستند، آن‌ها فقط به دلیل این جایزه مهم یا یک فیلم یا فیلم‌ساز خوشحال نیستند بلکه آن‌ها از اینکه در این هنگامه‌ای که بین سیاست‌مداران از جنگ و تهدید و حمله سخن گفته می‌شود، اینجا از فرهنگ کشورشان سخن گفته می‌شود، خوشحال هستند.
کارگردان "جدایی نادر از سیمین" افزود: من با افتخار این جایزه را به مردم سرزمین‌ام تقدیم می‌کنم، مردمی که به همه فرهنگ‌ها و تمدن‌ها احترام می‌گذارند و با خشونت سازگاری ندارند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
52
122
اگه خودت میرفتی اسکار رو تو رقابت با فیلم اسراییلی میبردی که دیگه خدا رو بنده نبودی.میگفتی پوزه فیلم اسراییلی رو به خاک مالیدیم بعد واست 1 هفته جشن میگرفتن.خیلی حسودی .سعی کن شخصیتت رو اندازه سنت بالا ببری
ناشناس
|
United States
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
52
121
مجید دلبندم اون اسکاره نه نوبل.با هم فرق دارند!!!!!!!!!تازه غربیها همیشه همه کارهاشون غلط نیست. بعد واسه تشخیص بد از خوب نیاز به توجه به عملکرد و نظر غربیها نیست بلکه عقل و شرع کار سازتر هستند.لطفا ادمها را سیاه و سفید نگاه نکنید هم ما و هم غرببیها نقاط ضعف داریم.انتخاب این یکی را چاپ کن جون مادرت
صدرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
129
55
به نظر من این خیلی بده که تا یه نفر به این جایزه و انگیزه اهداش شک میکنه این همه بهش بی احترامی میشه . بعضی پاسخها واقعاً بی ادبی است.این که یه عده عقیده دارند این فیلم جامعه ایران را دروغگو ، حقه باز و جوشی جلوه می ده بالاخره نظری است . این که عده ای استقبال از این فیلم به دلیل همین محتوا و تصویر سیاه از جامعه ایران می دونند و جایزه های فرهنگی را غیر از جایزه های ورزشی می شمرند استدلالی است که باید با استدلال پاسخ داد و گرنه همه رو میشه حسود یا وطن فروش قلمداد کرد
هادی دهقانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
52
119
معلوم است این آقا کجاش می سوزه !!!!!.چون بیچاره را تو افغانستان هم به حساب نمیارن چه برسه اسکار.آقا سلش کجات می سوزه انشالله برو یک پیغمبری دیگر کشف کن و...............
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
53
167
داره از حسودي ميميره
بهلول
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
53
70
يك روز يك كرم خاكي داشت يك شير و يال و كوپالشو مسخره مي كرد ولي شير ساكت موند چون اگه حرفي ميزد كرم خاكي گنده ميشد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
54
121
تا كور شود هر آنكه نتواند ديد ...
عادل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
54
123
نوبل و اسکار رو ولش کن اشتباه لپی ...ببخشید اشتباه ادراکی بوده. ولی من نمیدونم چرا اسم سلحشور جون رو میشنوم یاد فیلمنامه دزدی میافتم!!!
m
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
54
122
واقعا که آدم اینقدر عقده ای....بی جنبه.....کلمه ای لایقت پیدا نمیکنم سلحشور.....بااون ترکیبت....اه اه اه اه
سارا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
54
120
آقای سلحشور یه بار بیا مرد و مردونه بگو چی میخوای ؟؟
میخوای با این حرفها به کجا برسی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
والا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
110
62
چقدر زيبا بودآن صحنه اي كه آن زن فقير عليرغم بدهكاري شوهرش، با پرس و جوع شرعي كه انجام داده بود عنوان كرد، نبايد با توجه به رعايت مسائل شرعي قسم دروغ بخورد چون انجام اين كار يك فعل حرام است ، آفرين باين باور ديني.
ايراني
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
54
206
درود بر اصغر فرهادي
جوان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
117
114
آقای سلحشور درست میگن،این ماهیم که بی ارزشی ها برامن ارزش شدن. و به گفته امام(ره) باید به جایزه بردن فیلمی که هیچ صحنه اکشنی نداره و از لحاظ محتوا فقط بی فرهنگی ما ایرانیان را نشون میده، باید به خودمون شک کنیم.ایرانیان آدمهای بزرگی هستند. پس بیایید بزرگ باشیم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
53
173
خدا شفاش بده.
خانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
55
120
لطفا اقای سلحشور تکلیف فیلم نامه خودتون رو روشن کنید بالاخره مال کی بود جرات داشته باشید وبدانید اگر حقیقت رو بیان کنید محبوب تر خواهید شد.
بهنام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
111
60
تعجب میکنم بعضیه میگن تو این فیام سیاه نمایی شده!!

سریالهای صداوسیما که بیشتر از این ....
آزاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
339
155
من با حرف آقای سلحشور که گفتند سینمای ایران فاحشه خانه شده واقعا موافقم ایشون حتما یه چیزایی دیدن که این حرفو زدن کمترینش همین خانم ها یی هستند که میرن خارج یادشون میره حجابشونو با خودشون ببرن .انتخاب چرا همش نظرات مخالف آقای سلحشور رو منتشر کردی ؟
سها
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
54
126
حسادت هم حدی داره

و جناب سلحشور با این حرفا علاوه بر این که از ارزش جایزه آقای فرهادی کم که نمیشه هیچ بلکه ارزش خودت رو نزد مردم ایران پایین و پایین تر میاری
آرش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
56
389
فرج جون برو جلو بوق بزن!!!
مجتبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
57
233
اقای سلحشور خواهش می کنم نذار خاطره خوب مردم از شما و کارات خراب بشه. نکن برادر. اخه تا کی عناد ورزی؟؟ اگه ادمایی از قشر شما یه جایزه کوچیک محلی بیارن در حد اسکار بزرگش می کنید ولی خدا نکنه اگه کسی تو خط شما نباشه اگه یه جایزه مثل اسکار هم بگیره می گید بی ارزشه. یه کم منطقی باشید. شما یا ایرانی هستید یا نه. اگه ایرانی هستید باید جدا از هر نوع خط فکری از جایزه اسکار به عنوان یه افتخار برای سینمای ایران خوشحال بشید و اگرم که ایرانی نیستید..................
نق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
267
101
هر صنفی یکی داره اقایان سلحشور سینما فراستی صنعت فیلم سازی مایلی کهن فوتبال بازم هستن خدا خیرشون بده.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
68
260
آی کیو در حد بوته خیار
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
55
200
انتخاب> نظرات منفی مشکوکه 51 عدد ثابتی تو امتیاز به نظراته مطمئنم دارن دستکاری میکنن تو نظرات لطفا توجه بشه به این موضوع
عامک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
9
240
مدیران محترم انتخاب مدت زیادی است که در این سایت هیچ نظری نمی دهم ولی گاها" به آن سری می زنم امروز که این خبر را دیدم متوجه شدم که یکی از کاربران محترم مدعی افزایش یک باره آراء به تعداد 51 رای شده که من را وادار کرد به این نکته توجه کنم و با امتحان و در کمال تعجب دیدم که این ادعا واقعییت دارد و میتوان دقیقا" تا 51 بار چه منفی و چه مثبت رای داد و این به هر علتی که باشد برای سایت وجهه خوبی ندارد لازم به ذکر است که این مشکل فقط مربوط به این خبر نیست و در همه خبرها مصداق دارد و لازم است که مسئولین محترم سایت هر چه سریعتر نسبت به رفع این نقیصه اقدام نمایند در ضمن از این امتحان فیلمی هم گرفته ام که در صورت نیاز برایتان ارسال می کنم موفق باشید
مدیر پایگاه با سلام، از طریق چند کامپیوتر بررسی شده، اما چنین مشکلی دیده نشده، لطفاً دقیقتر در این مورد توضیح دهید یا فیلم خود را برای ما ارسال فرمایید تا به بخش فنی جهت رفع مشکل ارسال شود

با تشکر
Entekhabnewsagency@yahoo.com
نظرات بینندگان