arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۹۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۷ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۰

تلویزیون به هنرمندان برای حضور در برنامه ها پول می دهد اما نه نجومی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تهيه‌كننده‌ي ويژه برنامه‌ي تحويل سال شبكه سه سيما كه سال گذشته پخش شد، شايعات مربوط به اهداي هداياي نجومي به بازيگران و هنرمنداني كه به عنوان مهمان در برنامه‌هاي تحويل سال حضور پيدا مي‌كنند را رد كرد.

محمد صراف در اين‌ زمينه به ايسنا گفت: سياست سازمان صداوسيما اين است كه در ويژه ‌برنامه‌هاي شب عيد از بازيگران و هنرمندان معروف استفاده مي‌شود كه هر سال هم اين اتفاق رخ مي‌دهد؛ براي هر يك از اين هنرمندان نيز هديه‌اي در نظر گرفته و به آنها داده مي‌شود اما گاهي مواقع اين هديه كم است و خود آنها درخواست مالي مي‌كنند كه مطابق سياست‌هاي سازمان صداوسيما به آنها پرداخت مي‌شود.

وي ادامه داد: اينكه هديه نجومي باشد شايعه‌سازي‌هايي است كه كساني كه به ظاهر هماهنگ‌كننده‌ي بازيگران هستند انجام مي‌دهند تا بازيگران را به سمت خودشان بكشانند. در فضاي قبل از سال نو به چنين شايعاتي پرداخته مي‌شود و جوسازي‌هايي صورت مي‌گيرد.

اين تهيه‌كننده تصريح كرد: برآورد يك برنامه تحويل سال رقم چنداني نيست؛ به خصوص امسال كه سياست‌ها طوري شده كه هزينه‌ها كمترهم باشد. به هرحال شايعه زياد است وعده‌اي شروع به سمپاشي محيط مي‌كنند تا بازيگران معروف راجذب كنند. سال گذشته هم طوري شد كه به برخي از اين بازيگران برخورد چون چند جا به آنها قول داده اما عمل نكرده بودند.

صراف ادامه داد: به هرحال سياست شب عيد سازمان اين است كه مهمان دعوت كند و به هر يك از اين ميهمانان هديه‌اي داده شود، اما اينكه مثلا 80 ميليون تومان به عنوان هديه به يك ميهمان داده شود تا الان نبوده و ما هم در برنامه سال قبل اين كار را انجام نداديم.

وي تاكيد كرد: اين طور نيست كه يك بازيگر يا هنرمند بگويد بابت حضورم در برنامه اين مقدار پول مي‌خواهم. رابطه رسانه با هنرمندان هم دو طرفه است؛ همه آنها در رسانه معروف شدند و خودشان را به آن متعهد مي‌دانند؛ ممكن است برخي از هنرمندان يك شبكه را براي حضور ترجيح بدهند اما اينكه رقم نجومي درخواست كنند نبوده و تلويزيون هم اين رويه را نداشته است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
1
8
لطفا با رعايت انصاف قيمتهاي واقعي را اعلام كنيد
نظرات بینندگان