arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۲۲ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۰

نجار: تأیید صلاحیت جدیدی به ما نرسیده

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مصطفی محمد نجار گفت که تأیید صلاحیت جدیدی از شورای نگهبان به وزارت کشور ارائه نشده است.

به گزارش انتخاب به نقل از فارس، مصطفی محمدنجار وزیر کشور بعد از ظهر امروز ضمن حضور در ستاد انتخاباتی کشور و شنیدن گزارش آخرین وضعیت اقدامات و هماهنگی‌های انجام شده درباره آمادگی‌ها در ستاد انتخابات کشور، ستادهای استانی و هیئت‌های اجرایی برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و در شأن ملت بزرگ ایران در حد بسیار مطلوبی توصیف نمود.

دراین بازدید سید صولت مرتضوی رئیس ستاد انتخابات کشور و رؤسای کمیته‌های مختلف گزارشی از روند اقدامات انجام شده و آمادگی خود را ارائه کردند.

وزیر کشور پس از بازدید از ستاد انتخابات کشور در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص آمادگی ستادهای انتخابات در سراسر کشور گفت: ما امروز به صورت سرزده از کمیته‌های مختلف ستاد انتخابات کشور بازدید کردیم که آمادگی و هماهنگی خوبی بین ستاد انتخابات کشور و ستاد انتخابات در استان‌ها و هیئت‌های اجرایی وجود دارد.

نجار با بیان اینکه 47هزار شعبه اخذ رأی در سراسر کشور در نظر گرفته شده است که با وزارت کشور وصل هستند ابراز داشت که روز انتخابات از مرکز وزارت کشور با این 47هزار شعبه اخذ رأی در سراسر کشور در ارتباط بوده و کار را رصد خواهیم کرد.

وی یادآور شد: امروز در ستاد انتخابات کشور و ستادهای انتخابات در سراسر کشور اتفاقات و کارهایی که روز انتخابات انجام می‌شود مرور شد و نواقص برطرف شد که آمادگی‌ها در اوج خودش قرار دارد.

وزیر کشور خطاب به ملت ایران گفت: ملت بدانند که خادمانشان در وزارت کشور و همه حوزه‌های انتخابیه و شعب اخذ رأی آماده‌اند تا انتخابات با شکوهی را برگزار کنند.

نجار با تشکر از نامزدها و هواداران آنها که در دوره تبلیغات احترام به قانون را سرلوحه فعالیت تبلیغاتی خود قرار داده‌اند از آنها خواست تا در فرصت باقی مانده برای تبلیغات که شاهد اوج‌گیری فعالیت‌های تبلیغاتی خواهیم بود همچنان مطابق قانون عمل کرده و در جهت ایجاد فضایی آرام و توأم با شور و نشاط انتخاباتی تلاش کنند.

نجار انتخابات را یک مانور ملی دانست و گفت که با توجه به بررسی‌های صورت گرفته روز 12اسفندماه شاهد مشارکت گسترده و بزرگ و در شأن ملت  ایران خواهیم بود.

وی در پاسخ سؤالی مبنی بر اینکه چه توصیه‌ای به هموطنانمان دارید تصریح کرد: در وزارت کشور سعی کرده‌ایم از تجربیات 29 انتخابات پیشین به نحو درست استفاده کنیم.

وزیر کشور با بیان اینکه پیش بینی همه چیز را کرده‌ایم خاطرنشان کرد: همه امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تهیه و به حوزه‌های انتخابیه ارسال شده است.

نجار همچنین گفت: همانطور که ما حافظ رأی مردم خواهیم بود از مردم نیز انتظار داریم با حضور گسترده خود همانطور که مقام معظم رهبری فرموده‌اند، مشارکت در انتخابات مصونیت بخش است، مشت محکمی بر دهان مستکبران بزند.

وی تأکید کرد از آنجایی که ایران یک الگو در سطح منطقه و بین‌الملل شده و خاری در چشم دشمنان است آنها در صدد مأیوس کردن مردم هستند ولی تجربه نشان داده که مردم پشت نظام ایستاده‌اند.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه به گفته سخنگوی شورای نگهبان برخی از افراد رد صلاحیت شده در بررسی‌های جدید تأیید صلاحیت شده‌اند، بنابراین آیا اسامی جدید به شما رسیده است گفت که تا الان شورای نگهبان چیزی را برای ما ارسال نکرده است.
نظرات بینندگان